Ο James Bond λέει όχι στο αλκοόλ εν ώρα υπηρεσίας
Η νέα διαφήμιση της Heineken στρατολογεί τον θρυλικό «007» για να δώσει νέα ώθηση στην μη αλκοολούχα μπύρα της.
Η νέα περιπέτεια του James Bond, το «No Time To Die» του Cary Fukunaga, θα κάνει την πρεμιέρα της τον Απρίλιο, όμως στο ενδιάμεσο ο θρυλικός «007» έχει αναλάβει μια άλλη αποστολή: να άρει τις προκαταλήψεις του κόσμου σχετικά με την μη αλκοολούχα μπύρα.
Στην νέα διαφήμιση της Heineken με τίτλο «Daniel Craig vs James Bond» ο Βρετανός ηθοποιός εμφανίζεται σε ένα μπαρ για να χαλαρώσει με ένα ποτό. Εκεί όμως αρνείται ένα «double O» κοκτέιλ που του έχει ετοιμάσει ο μπάρμαν για να προτιμήσει μια μπύρα με 0% αλκοόλ, εξηγώντας πως «δουλεύει».
Με την διαφήμιση αυτή η ζυθοποιία επιχειρεί να λύσει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μη αλκοολούχες μπύρες, αυτό της εικόνας. Έτσι λοιπόν η Heineken έχει ενισχύσει το προφίλ της «0.0%» μπύρας, διαφημίζοντας την στην Formula One, το UEFA Champions League αλλά και το παγκόσμιο κύπελλο ράγκμπι.