Διστακτική, αλλά βέβαιη η επιστροφή στους κινηματογράφους μετά την πανδημία
Μια νέα ενθαρρυντική έρευνα έδειξε πως το 70% των ερωτηθέντων στην Αμερική σκοπεύει να επιστρέψει στις αίθουσες, όχι όμως αμέσως.
Παρά τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και περιορισμού στο σπίτι, ο κόσμος δεν έχει χάσει την όρεξη του για την έβδομη τέχνη ούτε όμως και για τους κινηματογράφους, όπως αποκαλύπτει μια νέα έρευνα της EDO που δημοσιεύτηκε στο Deadline.
Η κατάσταση στην Κίνα έχει βελτιωθεί αρκετά μετά το αρχικό ξέσπασμα του κορωνοϊού και οι αρχές πρόσφατα επέτρεψαν σε ορισμένες αίθουσες να ανοίξουν ξανά. Οι θεατές όμως παραμένουν ιδιαίτερα διστακτικοί καθώς υπάρχουν ανησυχίες για ένα νέο κύμα της πανδημίας.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας ανάλυσης που ίδρυσε ο Edward Norton έδειξαν πάντως πως πάνω από το 70% των ερωτηθέντων στην Αμερική σκοπεύουν να επιστρέψουν στους κινηματογράφους, με το 45% να δηλώνει πως η επιστροφή είναι «εξαιρετικά πιθανή».
Η έρευνα έδειξε επίσης πως υπάρχει διχογνωμία σχετικά με το πόσο σύντομα μετά την επαναλειτουργία σκοπεύει να επιστρέψει ο κόσμος στις αίθουσες, με το 45% να δηλώνει σχετικά σύντομα και πιο συγκεκριμένα το 20% «αμέσως» και το 25% «λίγες μέρες αργότερα».
Αντίστοιχα όμως το 45% των ερωτηθέντων είναι πιο διστακτικό δηλώνοντας πως θα περιμένει «λίγες εβδομάδες» μετά το άνοιγμα των αιθουσεών, ενώ το 11% «αρκετούς μήνες» μετά την επαναλειτουργία. Παρά την αβεβαιότητα, τα νέα είναι θετικά για την βιομηχανία του κινηματογράφου, καθώς οι ζημιές από την πανδημία έχουν εκτιμηθεί πως θα ξεπεράσουν τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αναφορικά με τις προτιμήσεις τους κατά διάρκεια της «καραντίνας», περίπου το 75% δήλωσε πως είναι «αρκετά πιθανό» να πληρώσουν για on-demand υπηρεσίες. Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού πολλά στούντιο έχουν αναβάλει τις επίσημες πρεμιέρες των νέων παραγωγών, ενώ έχουν ρίξει μεγάλη έμφαση στην διανομή μέσω πλατφόρμων streaming.
Λόγω των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, το 85% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βλέπει περισσότερες ταινίες και σειρές στο σπίτι και οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι υπηρεσίες streaming όπως Netflix, Disney+, Amazon και Hulu, καθώς έχουν δει σημαντική αύξηση νέων συνδρομών.