«Unsubscribe» ή πως μια low budget ταινία «έσπασε τα ταμεία» στην Αμερική εν μέσω πανδημίας
Η ταινία τρόμου των Christian Nilsson και Eric Tabach εκμεταλλεύτηκε ένα «παραθυράκι» και βρέθηκε στην κορυφή των box office.
Η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στον χώρο του θεάματος, καθώς όλες οι παραγωγές μπήκαν «στον πάγο» για λίγους μήνες και αναβλήθηκαν πολλές πρεμιέρες, ενώ πολλά φεστιβάλ αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν στις συνθήκες. Μέσα σε όλη την αναστάτωση όμως, δύο κινηματογραφιστές κατάφεραν να κατακτήσουν τα αμερικάνικα box office με την ταινία «Unsubscribe», αφήνοντας πίσω παραγωγές όπως την κωμωδία «The Trip to Greece» και την ταινία τρόμου «The Wretched».
Πιο συγκεκριμένα ο σκηνοθέτης Christian Nilsson και ο YouTuber Eric Tabach αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν ένα «παραθυράκι» στους κανονισμούς των box office και την μοναδική «ευκαιρία» που προσέφερε το κλείσιμο των κινηματογράφων λόγω κορωνοϊού.
Σε ανάρτηση τους στο Facebook εξήγησαν πως αρχικά εμπνεύστηκαν από το κλείσιμο των κινηματογράφων λόγω της πανδημίας. «Αστειευτήκαμε πως οποιαδήποτε ταινία προβαλλόταν σε μια αίθουσα θα βρισκόταν αμέσως στην κορυφή του box office. Αντιλαμβανόμενοι πως η μοναδική περίπτωση παρουσίαζε μια ευκαιρία, σκαρφιστήκαμε ένα σχέδιο…» αναφέρουν στην ανάρτηση τους.
Έτσι λοιπόν οι δύο συνεργάτες έγραψαν το σενάριο μιας ταινίας τρόμου και την γύρισαν μέσω Zoom μέσα σε μια εβδομάδα. Στην συνέχεια οι Nilsson και Tabach εξασφάλισαν μια κινηματογραφική αίθουσα σε προάστιο της Νέας Υόρκης, όπου προβλήθηκε το «Unsubscribe» χωρίς κοινό.
«Η ταινία μας έχει διάρκεια 30 λεπτά, οπότε εάν νοικιάσουμε μια αίθουσα για δυόμιση ώρες μπορούμε να την παίξουμε πέντε φορές. Εάν πουλήσουμε κάθε εισιτήριο για 12 δολάρια, υπάρχουν 425 θέσεις στην αίθουσα, οπότε έχουμε 25.500 δολάρια. Άρα εάν εκείνη την συγκεκριμένη μέρα δεν βγάλει κάποια άλλη ταινία περισσότερα, θα είμαστε η νούμερο ένα ταινία στην Αμερική» εξήγησε ο Tabach σε ένα behind-the-scenes βίντεο που μοιράστηκε στο YouTube.
Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά που δημοσιεύονται στο Box Office Mojo, το «Unsubscribe» βρέθηκε στην κορυφή των αμερικάνικων box office στις 10 Ιουνίου έχοντας συνολικά έσοδα 25.488 δολάρια – κάτι που σημαίνει ότι το «πείραμα» των Nilsson και Tabach στέφθηκε με επιτυχία.
«Είδαμε ένα εξωφρενικό παραθυράκι στο σύστημα που σε οποιαδήποτε άλλη εποχή θα ήταν αδύνατο να εκμεταλλευτούμε και σκεφτήκαμε πως θα ήταν αστείο» σχολίασε ο Nilsson σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Patch.