Η πανδημία του κορωνοϊού «βγήκε σε καλό» για το Netflix
Η υπηρεσία streaming απέκτησε σχεδόν 16 εκατομμύρια νέους χρήστες την περίοδο του lockdown σε μια κομβική χρονιά.
Ο ανταγωνισμός στον χώρο του streaming έχει ανέβει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια με την είσοδο νέων παικτών, όπως Amazon, Apple, Disney και Warner, με τις νέες υπηρεσίες να φιλοδοξούν να εκτοπίσουν από την κορυφή τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη του χώρου, το Netflix. Η φετινή χρονιά αναμενόταν να είναι ιδιαίτερα κομβική για το Netflix, όμως η βιομηχανία του θεάματος «πάγωσε» λόγω της πανδημίας και δυσκολεύεται ακόμα να συνέρθει.
Το lockdown όπως ήταν αναμενόμενο έστρεψε πολύ κόσμο στις συνδρομητικές υπηρεσίες streaming και ένας από τους μεγαλύτερους «κερδισμένους» της πανδημίας ήταν το Netflix. Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Reed Hastings στους Times, η πανδημία μάλλον λειτούργησε ευεργετικά για το Netflix.
Η πλατφόρμα streaming απέκτησε σχεδόν 16 εκατομμύρια νέους χρήστες στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς – δηλαδή σχεδόν διπλάσιοι από τις νέες εγγραφές στα τέλη του 2019 – ενώ η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο άνω του 30%.
«Τελικά ήταν ένας βιολογικός ιός, ο οποίος δε σκότωσε ως επί το πλείστον τον κόσμο, αλλά τον κράτησε σπίτι. Θα μπορούσε να είναι ένας διαδικτυακός ιός που θα έριχνε τα router μας και η Disney, με τα θεματικά πάρκα της, θα ήταν μια χαρά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Hastings.
Στην συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος εξήγησε πως «πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ορισμένες φορές έχεις καλή τύχη με μια δουλειά και δεν φταις. Δεν πρέπει να νιώθεις ενοχές. Νιώθουμε απλά ότι πρέπει να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες και έχουμε αυτή την άνοδο. Τότε, χτύπα ξύλο, θα έρθει το εμβόλιο. Ο COVID-19 θα τελειώσει. Όλοι θα λέμε ιστορίες για το 2020 και πόσο εξωφρενικό ήταν».