Το «Raya and the Last Dragon» στην κορυφή των box office
Οι κινηματογράφοι της Νέας Υόρκης άνοιξαν τις πόρτες τους, ύστερα από ένα χρόνο, για πρώτη φορά το σαββατοκύριακο που μόλις πέρασε. Ωστόσο, ορισμένες πολλά υποσχόμενες νέες κυκλοφορίες δεν έχουν την ανάλογη ανταπόκριση των παλαιότερων χρόνων, από το κοινό.
Η νέα ταινία της Disney «Raya and the Last Dragon», μια animation περιπέτεια, με σαφείς επιρροές από την ασιατική κουλτούρα και τεχνοτροπία, προβλήθηκε σε 2,045 κινηματογραφικές οθόνες φέρνοντας στα ταμεία 8,6 εκατομμύρια δολάρια.
Από την άλλη έχουμε το εντυπωσιακό, για τα δεδομένα της πανδημίας ντεμπούτο του «Tom & Jerry», το οποίο κέρδισε 14,1 εκατομμύρια δολάρια το περασμένο Σαββατοκύριακο, δίνοντας ελπίδα στα box office. Το «Raya and the Last Dragon» διατέθηκε επίσης στους συνδρομητές της Disney Plus με χρέωση 30 δολάρια, μια μέθοδο που η εταιρεία είχε αναπτύξει στο παρελθόν και με τη «Mulan».
Αν και υπάρχει μεγάλη απόσταση από τις εισπράξεις που θα έκανε μια οικογενειακή ταινία μεγάλου προϋπολογισμού σε προ-COVID εποχές, το «Raya» έχει αρκετές εισπράξεις ώστε να κατακτήσει την πρώτη θέση στα εγχώρια box office charts. Σε παγκόσμιο επίπεδο, κέρδισε 26 εκατομμύρια δολάρια συμπεριλαμβανομένου τις εισπράξεις της Κίνας και της Ρωσίας που ανέρχονται στα 8,4 εκατομμύρια και 2,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Κατά το δεύτερο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας της, η ταινία της Warner Bros «Tom & Jerry» συγκέντρωσε 6,6 εκατομμύρια δολάρια στην εγχώρια αγορά, ανεβάζοντας τα κέρδη στα 23 εκατομμύρια δολάρια. Το «Tom & Jerry» κέρδισε 11,6 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως από 36 διαφορετικές αγορές, ανεβάζοντας τις παγκόσμιες εισπράξεις του στα 57,3 εκατομμύρια δολάρια.
Με τους εμβολιασμούς να αυξάνονται και τα ποσοστά κορονοϊού να πέφτουν, αρκετές αγορές όπως το Σικάγο, το Πόρτλαντ και η Νέα Υόρκη άνοιξαν ξανά τις κινηματογραφικές τους αίθουσες τις τελευταίες εβδομάδες, πολλές από τις οποίες λειτουργούν με μειωμένη χωρητικότητα. Η χαλάρωση των μέτρων σε πολλές χώρες τροφοδοτεί κάποια αισιοδοξία για τις επιχειρήσεις, ότι θα μπορέσουν να φαίνονται ισχυρές μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού.
Ωστόσο, όπως δείχνουν τα ασαφή αποτελέσματα του περασμένου Σαββατοκύριακου, οι κινηματογράφοι εξακολουθούν να έχουν να διανύσουν έναν μακρύ και δύσκολο δρόμο προς την ανάκαμψη.