Πτώση τηλεθέασης στα Όσκαρ για τρίτη συνεχή χρονιά
Παρά τη σχετική ανησυχία από την πτώση στην τηλεθέαση, η ABC εισέπραξε 115 εκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις.
Η λαμπερή τελετή των 89ων βραβείων Oscar που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το βράδυ δεν φαίνεται να συγκίνησε ιδιαίτερα το τηλεοπτικό κοινό των ΗΠΑ, με τα επίσημα στοιχεία να δείχνουν πτώση της τηλεθέασης για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η αναμετάδοση της τελετής, της οποίας οικοδεσπότης ήταν ο δημοφιλής τηλεπαρουσιαστής Jimmy Kimmel, έγινε από το δίκτυο ABC. Φέτος, η τελετή των Oscar κράτησε τρεις ώρες και 49 λεπτά και την παρακολούθησαν περίπου 32,9 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Το μπέρδεμα με το βραβείο καλύτερης ταινίας - το οποίο απέσπασε το «Moonlight» - ήταν ένα από τα highlight της βραδιάς.
Σε σχέση με την περσινή τελετή το 2016, όταν και την παρακολούθησαν 34,3 εκατομμύρια τηλεθεατές, σημειώθηκε μια πτώση της τάξης του 4%. Η φετινή επίδοση είναι η δεύτερη χαμηλότερη, μετά το 2008, όταν «μόλις» 31,8 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την τελετή. Παρά τη σχετική ανησυχία από την πτώση στην τηλεθέαση, η ABC φέρεται να εισέπραξε 115 εκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια των βραβείων. Σύμφωνα με το Hollywood Reports, η τηλεθέαση των Oscar από το 2000 έχει ως εξής:
- 2017 — 32,9 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2016 — 34,3 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2015 — 37,3 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2014 — 43,7 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2013 — 40,4 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2012 — 39,5 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2011 — 37,9 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2010 — 41,6 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2009 — 36,9 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2008 — 31,8 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2007 — 39,9 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2006 — 38,6 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2005 — 42,2 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2004 — 43,6 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2003 — 33,0 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2002 — 40,5 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2001 — 42,9 εκατομμύρια τηλεθεατές
- 2000 — 46,5 εκατομμύρια τηλεθεατές