Το Netflix το σκέφτεται για κινηματογραφικές εξόδους
Οι επιτυχίες της Amazon και το δέλεαρ των Όσκαρ τo ωθούν να βάλει νερό στο κρασί του.
Μετά από αρκετές πετυχημένες σειρές, το Netflix άρχισε να χρηματοδοτεί και να κυκλοφορεί δικές του ταινίες μεγάλου μήκους. Αν και για την ώρα ο μόνος άμεσος ανταγωνιστής του είναι η Amazon (και ο ύπνος), το Netflix έχει αρχίσει να εξετάζει το ενδεχόμενο να «τα βάλει» με τα μεγάλα, παραδοσιακά στούντιο, κυκλοφορώντας τις ταινίες του στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Άλλωστε, η Amazon έχει ήδη κάνει τα σχετικά βήματα χρηματοδοτώντας ταινίες που προβάλλονται στο Φεστιβάλ των Καννών, ενώ η ταινία «Μια πόλη δίπλα στη θάλασσα» ξεχώρισε στα φετινά Όσκαρ. Για την ώρα, το Netflix δεν έχει αποσπάσει κάποιο Όσκαρ για ταινία μεγάλου μήκους, όπως η Amazon, αλλά δύο παραγωγές του – το «Okja» και το «The Meyerowitz Stories» θα διαγωνιστούν στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών.
Αν και παραδοσιακά το Netflix είναι υπέρ της ταυτόχρονης κυκλοφορίας ταινιών στον κινηματογράφο και μέσω online υπηρεσιών, η Amazon από την πλευρά της επιτρέπει να περάσει ένα διάστημα περίπου τεσσάρων μηνών πριν ξεκινήσει το streaming. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Amazon να έχει αναπτύξει καλύτερες σχέσεις με την παραδοσιακή βιομηχανία του κινηματογράφου, κάτι που δεν έχει περάσει απαρατήρητο από το Netflix. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του για την τελευταία του μεγάλη παραγωγή «Blight» με τον Will Smith, εξήγησε ότι θέλει να παρέχει τις ταινίες του άμεσα στους πελάτες του, αλλά, παράλληλα, «είναι ανοιχτό» στο να στηρίξει τις μεγάλες αλυσίδες κινηματογραφικών αιθουσών.
Με το Netflix να έχει επενδύσει πολλά σε ταινίες όπως το «Blight» του David Ayer, το «War Machine» με τον Brad Pitt και το «The Irishman» των Martin Scorsese και Robert De Niro, ο κολοσσός του streaming αρχίζει να σκέφτεται να βάλει νερό στο κρασί του, ώστε να έχει μια καλύτερη ευκαιρία στα επόμενα Όσκαρ. Μπορεί να στηρίζει αξιόλογες παραγωγές, αλλά το Netflix έχει αναπτύξει «κακή» φήμη με τις αμέτρητες ταινίες του Adam Sandler στο ενεργητικό του.