Ποια διαφήμιση κατηγορεί για ρατσισμό ο Chance The Rapper;
Ο ράπερ κατηγόρησε την ζυθοποιία Heineken πως χρησιμοποίησε ένα ρατσιστικό σλόγκαν για να έχει περισσότερα views.
Εκτός από το να μοιράζονται τις σκέψεις τους και ματιές στην προσωπική τους ζωή, οι αστέρες από τον χώρο του θεάματος χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσουν φιλανθρωπικές κινήσεις, αλλά και να καταγγείλουν απαράδεκτες κοινωνικές συμπεριφορές. Μετά την Rihanna, ήρθε η σειρά του Chance The Rapper να επηρεάσει το marketing μιας μεγάλης επιχείρησης.
I think some companies are purposely putting out noticably racist ads so they can get more views. And that shit racist/bogus so I guess I shouldn’t help by posting about it. But 😂 I gotta just say tho. The “sometimes lighter is better” Hienekin commercial is terribly racist omg
— Chance The Rapper (@chancetherapper) March 26, 2018
Im not saying boucott them or go off im just noticing how often it happens and I think they baiting consumers and tweeters and freelancers and shit. Like I didnt wanna tweet about it so bad 😂😂 but its like how can u not
— Chance The Rapper (@chancetherapper) March 26, 2018
Μέσω μιας σειράς αναρτήσεων στο Twitter, ο Αμερικανός ράπερ κατηγόρησε την Heineken για ρατσισμό στη νέα της διαφήμιση, ισχυριζόμενος πως η ζυθοποιία χρησιμοποίησε ένα ρατσιστικό μήνυμα «για να έχει περισσότερα views». Στην επίμαχη διαφήμιση για την light μπύρα της Heineken δεσπόζει το σλόγκαν «Sometimes Lighter is Better», το οποίο μπορεί να εκληφθεί ως αναφορά στο χρώμα του δέρματος. Ο Chance The Rapper εξήγησε πως δεν ζητά να γίνει κάποιο μποϋκοτάζ, απλά θέλει να αναδείξει πόσο συχνά καταφεύγουν σε διαφημίσεις με ρατσιστικό περιεχόμενο.
Η Heineken γρήγορα αντέδρασε και απέσυρε τη διαφήμιση, ενώ εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο BBC πως στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας ήταν να τονίσει πως υπάρχουν περισσότερα που ενώνουν τους ανθρώπους από όσα τους διαχωρίζουν. Εντούτοις ο εκπρόσωπος παραδέχτηκε πως η νέα διαφήμιση ήταν άστοχη και υποσχέθηκε πως τα παράπονα θα ληφθούν υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες.