Οι νέες premium υπηρεσίες του YouTube ανταγωνίζονται Spotify και iTunes
Το νέο smart search επιτρέπει στους χρήστες του YouTube να βρουν ένα τραγούδι ακόμα και εάν ξέρουν του στίχους «στο περίπου».
Παρά τον ανταγωνισμό του Netflix και του Amazon, το YouTube είναι μια από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες βίντεο. Στον χώρο της μουσικής όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, αφού εκεί το Spotify και το iTunes Store της Apple έχουν την μερίδα του λέοντος. Θέλοντας να εδραιώσει τη θέση της στον χώρο της μουσικής, το YouTube ανακοίνωσε μια σειρά νέων υπηρεσιών.
Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες YouTube Music και το YouTube Premium θα διατεθούν πιλοτικά σε 17 χώρες. Πλέον, εκτός από μουσικά βίντεο, οι χρήστες του YouTube θα έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν (επίσημα πλέον) ολόκληρα άλμπουμ και την πλήρη δισκογραφία των αγαπημένων τους καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένων singles, remix και ζωντανών ερμηνειών
Χάρη στο smart search, εύκολα θα μπορείτε να βρείτε «εκείνο το τραγούδι του George Michael με τα μοντέλα».
Όπως και στην περίπτωση του Spotify, οι υπηρεσίες παρέχονται μεν δωρεάν, αλλά με μια μηνιαία συνδρομή στο YouTube Premium οι χρήστες μπορούν να τις απολαύσουν χωρίς διαφημίσεις και offline. Παράλληλα, η συνδρομή δίνει πρόσβαση στις τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ του YouTube Originals.
Αυτό όμως που ξεχωρίζει στις νέες υπηρεσίες του YouTube είναι το smart search, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να βρουν κάποιο τραγούδι όταν δεν γνωρίζουν τον τίτλο. Τα φίλτρα αναζήτησης του YouTube μάλιστα είναι τόσο εξελιγμένα ώστε μπορείτε να βρείτε κάποιο τραγούδι περιγράφοντας το βιντεοκλίπ ή τους στίχους, ακόμα και εάν αυτοί είναι λάθος. Για την ώρα, το YouTube Music είναι διαθέσιμο σε Αυστραλία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ισπανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Καναδά, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Νότια Κορέα, Ρωσία, Σουηδία και Φινλανδία.