Οι χρήστες του Spotify έχουν απαυδήσει με τις διαφημίσεις για τον Drake
Οι αδιάκοπες διαφημίσεις για τον Καναδό ράπερ έχουν οδηγήσει πολλούς premium συνδρομητές στο να ζητήσουν τα λεφτά τους πίσω.
Το πέμπτο άλμπουμ του Drake με τίτλο «Scorpion» κυκλοφόρησε την περασμένη Παρασκευή και ήδη έχει αρχίσει να σπάει ρεκόρ, κυρίως στην πλατφόρμα του Spotify. Το τεράστιο ενδιαφέρον για τον Καναδό ράπερ όμως φαίνεται πως «ζάλισε» το τμήμα marketing του Spotify και το έχουν παρακάνει με τις έμμεσες διαφημίσεις για τον Drake, σε βαθμό που πολλοί χρήστες να διακόπτουν τις συνδρομές τους.
@Spotify how much did @Drake pay you to be on the playlist cover for everything on my front page? He doesn't even feature in half of them. Why is a Canadian artist promoting their upcoming tour on the 'Best of British' playlist? Did he also become a folk singer overnight? pic.twitter.com/i09Vrk3ywL
— Fraser Simpson (@Fraserthelazer) July 1, 2018
Αρκετοί χρήστες ανέβασαν φωτογραφίες με τις ακατάπαυστες διαφημίσεις για τον Drake, με το Spotify μάλιστα να βάζει την φωτογραφία σε playlist όπου δεν υπάρχει καν η μουσική του (όπως στην περίπτωση του «Best of British»). Όπως σημειώνουν πολλοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το πρόβλημα είναι πως οι premium συνδρομητές του Spotify πληρώνουν ώστε να μην βλέπουν καθόλου διαφημίσεις και θεωρούν πως η «προώθηση» του Drake αποτελεί ουσιαστικά διαφήμιση.
I did not sign up to Spotify to have Drake shoved in my face. Okay thanks bye. pic.twitter.com/7eRIfSH6k3
— ITS COMING HOME WBK (@OttLepland) June 29, 2018
@Spotify I pay for premium which is presented as ad free... yet I’m getting blown up w Drake ads. I want a refund.
— Robert Baldwin (@the_realbobbyb) July 2, 2018
Ένας χρήστης στο Reddit δημοσίευσε την αλληλογραφία του με το τμήμα εξυπηρέτησης του Spotify και κατάφερε να του επιστραφεί η συνδρομή ενός μηνός λόγω της έμμεσης διαφήμισης. Άλλοι χρήστες όμως δεν φαίνεται να κατάφεραν να πείσουν το Spotify και σχολίασαν πως δεν τους έχει προσφερθεί κάποια επιστροφή χρημάτων. Η πλατφόρμα streaming μουσικής δεν έχει εκδώσει κάποια γενική πολιτική σχετικά με την υπόθεση και για την ώρα όσοι επιθυμούν επιστροφή πρέπει να επικοινωνήσουν ατομικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.