Στην Βραζιλία βρήκαν τρόπο να ενθαρρύνουν την φιλαναγνωσία

brazilia-biblio-me-eisitirio
ΔΕΥΤΕΡΑ, 07 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Προκειμένου να ενθαρρύνουν το διάβασμα, οι υπεύθυνοι ενός εκδοτικού οίκου δημιούργησαν μια σειρά βιβλίων που λειτουργούν και ως εισιτήρια του μετρό.

Ο λόγος για τον εκδοτικό οίκο L&PM Editores οι ιδρυτές του οποίου, λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός ότι ο κάτοικος της Βραζιλίας διαβάζει κατά μέσο όρο δυο βιβλία, είπαν να αναλάβουν δράση. Έτσι, διέθεσαν μια σειρά από βιβλία τσέπης στα εξώφυλλα των οποίων ενσωμάτωσαν εισιτήρια για τον υπόγειο σιδηρόδρομο. Μάλιστα το εγχείρημα έγινε σε συνεργασία με τους υπεύθυνους του μετρό οι οποίοι επέτρεψαν τη διάθεση των βιβλίων και εντός των σταθμών.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε στο πλαίσιο της Ημέρας Βιβλίου τον περασμένο Απρίλιο όταν ο ευφυής, όπως φαίνεται, εκδοτικός οίκος διέθεσε στο κοινό του μετρό της πόλης του Σάο Πάολο 10.000 βιβλία. Κάθε βιβλίο προσφερόταν με εισιτήρια για δέκα δωρεάν διαδρομές. Όταν τα εισιτήρια εξαντλούνταν, οι χρήστες μπορούσαν είτε να επαναφορτίσουν το βιβλίο με νέα εισιτήρια μέσω διαδικτύου, είτε να το χαρίσουν σε κάποιον φίλο. Η ενέργεια ήταν τόσο δημοφιλής που διαδόθηκε γρήγορα σε άλλες πόλεις της Βραζιλίας και η καμπάνια βραβεύτηκε εις διπλούν στο Cannes Lions.