Απογοητευτικό το marketing της «Wonder Woman»
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 05 ΜΑΙΟΥ 2017
Άστοχη και αμφιλεγόμενη η επιλογή να προωθήσει διαιτητικές μπάρες διατροφής.
Η πρώτη μεγάλη ταινία με την Wonder Woman θα βγει τον Ιούνιο στους κινηματογράφους, η οποία θα είναι η πρώτη με υπερηρωίδα στον πρωταγωνιστικό ρόλο (μετά την «Ηλέκτρα» της Marvel). Με τη συζήτηση για τον σεξισμό στο Χόλυγουντ να γίνεται ολοένα και πιο δημόσια, υπάρχει η αίσθηση ότι η Warner Bros. έχει την ευκαιρία να πρωτοπορήσει με την χειραφετημένη ηρωίδα της DC.
Δυστυχώς, όμως, το περιορισμένο marketing για την ταινία απογοητεύει, αφού η ταινία χρησιμοποιήθηκε για να προωθήσει μια σειρά διαιτητικών σκευασμάτων της thinkThin. Όπως είναι αναμενόμενο, η κριτική που ασκήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά της ιδέας πως η πριγκίπισσα των Αμαζόνων έχει ανασφάλειες με την εμφάνισή της και το βάρος της, ήταν έντονη.