Η Gwyneth Paltrow δεν χρησιμοποιεί τα προϊόντα της
Τα πολυτελή προϊόντα της ιστοσελίδας τής δημοφιλούς ηθοποιού έρχονται σε σύγκρουση με την εικόνα της μητέρας της «διπλανής πόρτας».
Η παραδοχή της Gwyneth Paltrow πως «δεν έχει ιδέα» για τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας της Goop.com ενδεχομένως να έκανε ορισμένους να πέσουν από τα σύννεφα. Η Paltrow έκανε την «αποκάλυψη» στην τηλεοπτική εκπομπή του Jimmy Kimmel την περασμένη Τετάρτη, όταν παραδέχτηκε πως δεν γνωρίζει τι προϊόντα πωλούνται μέσω του Goop.com. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα ξεκίνησε το 2007 ως ένα blog της Paltrow, όπου αρχικά μοιραζόταν συνταγές υγιεινής διατροφής και τα αγαπημένα της καταστήματα και αργότερα εμπλουτίστηκε με ένα online κατάστημα.
Τα προϊόντα που διατίθενται από την ιστοσελίδα έχουν θεωρηθεί ακριβά και απλησίαστα -από ζώνες αξίας 5.000 δολαρίων και πανάκριβες βιταμίνες, μέχρι προτάσεις για αποδράσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία- για μεγάλη μερίδα θαυμαστών της ηθοποιού. Φυσικά είναι απόλυτα λογικό για την Paltrow να μην γνωρίζει όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδα της.
Εάν το δούμε κυνικά, οι καλεσμένοι τηλεοπτικών εκπομπών όπως εκείνης του Kimmel ενημερώνονται εκ των προτέρων για τις ερωτήσεις που θα τους τεθούν, οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο η Paltrow απλώς....να διασκέδαζε τις εντυπώσεις. Άλλωστε, η εκπομπή του Kimmel δεν απευθύνεται στο κοινό που θα ξόδευε 85 δολάρια για ένα σακουλάκι με «ιαματικούς λίθους». Αυτό που καταφέρνει με το να «σνομπάρει» τα πανάκριβα προϊόντα της είναι να εμπεδώσει την εντύπωση της μητέρας «της διπλανής πόρτας», η οποία δεν έχει στυλίστες και υπηρετικό προσωπικό στο σπίτι της.