Νανούρισμα με τους Nirvana
Μια πρωτότυπη διαφήμιση με κοινωνικό μήνυμα αλλάζει τις κιθάρες με ένα μεταλλόφωνο στο «All Apologies».
Το Super Bowl είναι αναμφίβολα το τηλεοπτικό event κάθε χρονιάς στην Αμερική, σημειώνοντας τεράστια ποσοστά τηλεθέασης. Έτσι, λοιπόν, ο διαφημιστικός χρόνος είναι ιδιαίτερα πολύτιμος, οπότε έχει δημιουργηθεί μια παράδοση που θέλει τα σποτάκια να γίνονται όλο και ευφάνταστα.
This year, we wanted to use our #SuperBowl airtime to share that @TMobile believes we all started in the same place. We are more alike than different. And we are unstoppable. pic.twitter.com/piNDVYloAN
— John Legere (@JohnLegere) February 5, 2018
Ανάμεσα στα πολλά εντυπωσικά τρέιλερ που κυκλφόρησαν φέτος, ξεχώρισε η διαφήμιση με κοινωνικό μήνυμα της T-Mobile, ιδιαίτερα για τους φίλους της grunge. Το βίντεο ενός λεπτού δείχνει πολλά μωρά να βρίσκονται ξαπλωμένα σε ένα τεράστιο κρεβάτι, με την αφηγήτρια να στέλνει μήνυμα ελπίδας στην μελλοντική γενιά.
Παράλληλα όμως παίζει ένα τραγούδι, το οποίο αρχικά ακούγεται σαν κάθε άλλο παρά τυπικό νανούρισμα για μωρά. Όσο όμως συνεχίζει η διαφήμιση και η μελωδία, αποκαλύπτεται και η ταυτότητα του τραγουδιού, που δεν είναι άλλο από το «All Apologies» των Nirvana. Αντικαταστείτε το μεταλλόφωνο με ηλεκτρική κιθάρα και ο ρυθμός είναι ο ίδιος!
My thoughts on duplicitous religious ads during the Superbowl #wtf pic.twitter.com/pM4LtfW0RU
— Courtney Love Cobain (@Courtney) February 5, 2018
Αξίζει παράλληλα να σημειωθεί πως η χήρα του Kurt Cobain, Courtney Love, εξέφρασε την αγανάκτησή της με τις «διπρόσωπες θρησκευτικές διαφημίσεις» που παίζονται κατά τη διάρκεια του Super Bowl, αλλά μάλλον δεν αναφερόταν στη διαφήμιση της T-Mobile.