Συγγνώμη του Snapchat για την κακόγουστη διαφήμιση του
Η διαφήμιση με τον Chris Brown και την Rihanna έκανε «κακό» χιούμορ με την ενδοοικογενειακή βία.
Μια πρόσφατη διαφήμιση του Snapchat με τη Rihanna και τον Chris Brown προκάλεσε έντονες αντιδράσεις επειδή θεωρήθηκε πως αντιμετώπιζε ελαφρά τη καρδία την ενδοοικογενειακή βία. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, η εταιρεία ζήτησε δημόσια συγγνώμη για την άστοχη διαφήμιση.
Is it just me, or is this ad that popped up on my Snapchat extremely tone deaf? Like what were they thinking with this? pic.twitter.com/7kP9RHcgNG
— Royce Mann (@TheRoyceMann) March 12, 2018
Στην επίμαχη διαφήμιση του Snapchap που προβλήθηκε στους χρήστες της εφαρμογής των ΗΠΑ, εμφανίζονται οι φωτογραφίες των δύο καλλιτεχνών και τίθεται το ερώτημα: θα προτιμούσατε να χαστουκίσετε την Rihanna ή να γρονθοκοπήσετε τον Chris Brown;
Ο Chris Brown βρέθηκε ένοχος για τον ξυλοδαρμό της Rihanna το 2009.
Δεδομένου του ιστορικού βίας του Brown – ο οποίος έχει καταδικαστεί για σωματική επίθεση κατά της Rihanna στο αυτοκίνητό του το 2009, όταν ήταν ζευγάρι – οι χρήστες της εφαρμογής βρήκαν τη διαφήμιση εξαιρετικά κακόγουστη. Ανάμεσα στους επικριτές του Snapchat είναι η ακτιβίστρια Brittany Packenett και η Chelsea Clinton, οι οποίες υπογράμμισαν πως η διαφήμιση υποβαθμίζει και προσπαθεί να κάνει χιούμορ με την ενδοοικογενειακή βία.
Just awful. Awful that anyone thinks this is funny. Awful that anyone thinks this is appropriate. Awful that any company would approve this. Thank you Brittany for calling this out.
— Chelsea Clinton (@ChelseaClinton) March 12, 2018
«Η διαφήμιση ελέγχθηκε και εγκρίθηκε κατά λάθος, καθώς παραβιάζει τις κατευθυντήριες γραμμές μας για τη διαφήμιση. Αμέσως αφαιρέσαμε τη διαφήμιση το περασμένο Σαββατοκύριακο, μόλις μας έγινε αντιληπτό. Λυπούμαστε που συνέβη αυτό» δήλωσε εκπρόσωπος του Snapchap στο BBC.