Πτώση στο χρηματιστήριο για το Snapchat λόγω Rihanna

rihanna
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Μια κακόγουστη διαφήμιση είχε ως αποτέλεσμα να πέσει σχεδόν 5% η αξία μετοχής της εταιρείας.

Η πρόσφατη διαφήμιση του Snapchat με την Rihanna και τον Chris Brown προκάλεσε δημόσια κατακραυγή καθώς θεωρήθηκε πως έκανε «κακό» χιούμορ με την ενδοοικογενειακή βία. Εκτός όμως από τις αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η διαφήμιση είχε και οικονομικές επιπτώσεις.

Instagram

Η απάντηση της Rihanna φαίνεται πως είχε και οικονομικό αντίκτυπο.

Όπως αναφέρει άρθρο των Los Angeles Times, η αξία της μετοχής του Snapchat έπεσε σχεδόν 5% μετά την «απάντηση» της Rihanna στην κακόγουστη διαφήμιση. Η τραγουδίστρια κατηγόρησε το Snapchap πως κάνει πλάκα με την ενδοοικογενειακή βία και σκόπιμα εκθέτουν τα θύματα. Εκπρόσωποι του Snapchat απολογήθηκαν για την επίμαχη διαφήμιση – η οποία ήταν για το παιχνίδι «Would You Rather?» και έχει απαγορευτεί πια από την εφαρμογή.

Η αξία της μετοχής πρόσφατα έπεσε 7% μετά από επικριτικές αναρτήσεις της Kylie Jenner για την κακή ποιότητα υπηρεσιών της εφαρμογής.

«Αυτή η διαφήμιση είναι αηδιαστική και ποτέ δεν έπρεπε να εμφανιστεί στην υπηρεσία μας» σχολίασε εκπρόσωπος στους New York Times. Η διαφήμιση, εξήγησε ο εκπρόσωπος, εμφανίστηκε στο πλαίσιο διαφήμισης τρίτων εταιρειών μέσω της εφαρμογή και συμπλήρωσε πως μετά το συμβάν θα αναθεωρηθούν οι διαδικασίες έγκρισης των διαφημίσεων.