Πάνω από 2 δισ. δολάρια ζημιά για το Snapchat λόγω Rihanna και Kylie Jenner

rihanna-kylie-Jenner
ΔΕΥΤΕΡΑ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Μια κακόγουστη διαφήμιση και οι κακές υπηρεσίες της εφαρμογής προκάλεσαν την οργή των celebrities.

Η αξία του Snapchat έχει δεχτεί μεγάλα πλήγματα τον τελευταίο μήνα λόγω της «αστοχίας» της εταιρείας σε θέματα marketing, αλλά και της τεράστιας επιρροής των διασημοτήτων. Την περασμένη εβδομάδα, η αξία της μετοχής έπεσε κατά σχεδόν ένα δισεκατομμύριο δολάρια, μετά τη δριμεία κριτική που ασκήθηκε από τη Rihanna, λόγω μιας επίμαχης διαφήμισης που αντιμετώπιζε με ελαφρότητα την ενδοοικογενειακή βία.

Για τη συγκεκριμένη ζημιά ευθύνεται η μια διαφήμιση ενός παιχνιδιού μέσω της εφαρμογής, η οποία ρωτούσε τους χρήστες εάν προτιμούσαν να χαστουκίσουν την Rihanna ή να γρονθοκοπήσουν τον Chris Brown. Οι αντιδράσεις ήταν έντονες και η ίδια η Rihanna «απάντησε» στο Snapchat με μια καυστική δήλωση, τονίζοντας πως η υπηρεσία σκόπιμα εκθέτει τα θύματα οικογενειακής βίας με τη διαφήμιση.

AP / Richard Drew

Εκπρόσωποι του Snapchat απολογήθηκαν άμεσα για τη διαφήμιση, υπογραμμίζοντας πως είναι «αηδιαστική» και πως ποτέ δεν έπρεπε να εμφανιστεί στις υπηρεσίες της εφαρμογής. Η διαφήμιση πέρασε «κατά λάθος», με τους εκπροσώπους του Snapchat να δηλώνουν πως οι διαδικασίες έγκρισης διαφημίσεων τρίτων θα αναθεωρηθούν ώστε να μην επαναληφθεί κάτι αντίστοιχο. Σύμφωνα με το CNN, ο σάλος που προκλήθηκε από τη διαφήμιση είχε ως αποτέλεσμα να πέσει η χρηματιστηριακή αξία του Snapchat κατά 6%, δηλαδή περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια.

Τον περασμένο μήνα το Snapchat δέχτηκε ένα εξίσου ισχυρό πλήγμα, όταν η Kylie Jenner κατέκρινε την ποιότητα των υπηρεσιών της εφαρμογής. Η κριτική της Jenner είχε ως αποτέλεσμα να πέσει η αξία του Snapchat κατά 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, δείχνοντας έτσι με τον πιο παραστατικό τρόπο την επιρροή των celebrities στο χρηματιστήριο.