Όταν η Βritney Spears ποζάρει ως μοντέλο

britney-1
ΤΡΙΤΗ, 08 ΜΑΙΟΥ 2018

Έχει πλάκα να ανακαλύπτεις σε διαφημιστικές καμπάνιες περιοδικών «φαντάσματα» του παρελθόντος που ποζάρουν στον φακό σα να μην πέρασε μια μέρα… Γιατί λοιπόν φοράει ξαφνικά φλόραλ η Βritney Spears; Της Σάντυς Τσαντάκη.

Aν παρατηρήσουμε την καλοκαιρινή καμπάνια του οίκου Kenzo, θα δούμε την Britney Spears να στήνεται στην κάμερα για να συνδέσει το πρόσωπο και το στιλ της με έναν οίκο που είναι μάλλον νεανικός και όσο εμπριμέ αντέχουμε.

Φανταστείτε λοιπόν την Βritney Spears, ένα είδωλο της ποπ μουσικής, που έχει χρόνια να πει κάτι καινούργιο, να εμφανίζεται ξαφνικά στις σελίδες των διεθνών τίτλων της μόδας, με το ίδιο ακριβώς εμμονικό μοτίβο, σε αποχρώσεις του πράσινου και του ροζ, εμπριμέ τζάκετ με ασορτί παντελόνι, μπούστο και καπέλο τζόκεϊ.

Κακόγουστο; Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς και πώς φαντάζεται να το υιοθετεί στην καθημερινότητά του. Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως, από κοινωνική άποψη, είναι ότι το σύγχρονο μάρκετινγκ αναζητά εναλλακτικές μούσες για να συνδεθούν με το προϊόν των επόμενων έξι μηνών.  Στόχος; Να λειτουργήσει ως τρόπος αφύπνισης του πιο νεανικού κοινού ή εκείνων πελατισσών που ίσως δεν θα ασχολούνταν με το να παρακολουθήσουν το «La Collection Memento No2», με ή χωρίς υπότιτλους.

Η μόδα ευτυχώς έχει αυτή τη δύναμη. Το ίδιο και η ομορφιά. Να προβάλει πρότυπα, να τα αγνοεί, να τα επανασυστήνει και να τα χρησιμοποιεί ως μοντέλα, που δεν τραγουδούν, δεν υποδύονται ρόλους, απλώς φωτογραφίζονται ρετουσαρισμένα και αψεγάδιαστα, για να ικανοποιήσουν το εγώ τους και να προκαλέσουν περισσότερα βλέμματα, που μεταφράζονται σε likes και ενδεχομένως, πωλήσεις.

Πώς ήταν το ρεφραίν στο χιτ της Britney Spears; Οops, you did it again.

ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com