Tι γυρεύει η Donatella στη Νέα Υόρκη;
Eίδαμε τις φωτογραφίες και θυμηθήκαμε τις καλύτερες στιγμές ενός ιταλικού οίκου που απενεχοποιεί το σέξι εδώ και χρόνια. Τι αλλάζει τώρα που ο οίκος Versace «μιλάει» με αμερικάνικη προφορά;
Μόλις πρόσφατα ο οίκος Versace εξαγοράστηκε από τον Michael Kors (για 1,83 δισεκατομμύρια ευρώ) κι εμείς μάθαμε πως θα συνεχίσουμε να βλέπουμε τις Μέδουσες και τους Μαιάνδρους σε νέες περιπέτειες, για να δούμε κάτι από Ιταλία και made in USA στο ίδιο περιτύλιγμα.
Τι ξεχωρίζουμε από τα βίντεο και τις εικόνες που διέρρευσαν σχεδόν ταυτόχρονα ως την καλύτερη διαφήμιση; Tα εμπριμέ κοστούμια, το επιθετικό στάιλινγκ και φυσικά δεν θα μπορούσαμε παρά να παρατηρήσουμε την τεράστια παραγωγή από αξεσουάρ, αφού ο Michael Kors έχει ιδιαίτερη αδυναμία στις τσάντες και τα παπούτσια.
Η επίδειξη που φιλοξενήθηκε στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης είχε όλα τα συστατικά για να μην περάσει απαρατήρητη, τρεις μήνες μετά την πολυσυζητημένη εξαγορά. Η Donatella Versace αρκέστηκε να πει πως ήθελε να τιμήσει την πόλη της Νέας Υόρκης, χωρίς να ξεχνάει την πολύτιμη κληρονομιά του Μιλάνου.
Και τον χορό των δισεκατομμυρίων. Με χρυσές μέδουσες, το διάσημο και αναγνωρίσιμο φόρεμα της Liz Hurley σε ακόμη πιο μίνιμαλ εκδοχές, αλυσίδες, μπαρόκ στοιχεία, ρίγες και αστέρια σε ασφυκτικά στενές ολόσωμες φόρμες, εξαιρετικά μίνι φορέματα…
Και η ανατροπή; Δεν περιμέναμε ποτέ να δούμε τα κορίτσια που παρελαύνουν στον οίκο Versace σαν αληθινές θεές να περιφέρονται στην πασαρέλα με αθλητικά και μίνι φορέματα, αντί για 12ποντα, αλλά, όταν βρίσκονται στη Νέα Υόρκη, ακόμη και το στάιλινγκ αλλάζει.
Και μας αρέσει αυτό. «Όλα έχουν να κάνουν με το ύφος. Βάζεις αθλητικά με μίνι και δεν είναι πλέον σέξι αλλά cool», έλεγε μετά η Donatella, η οποία, δεν πρόδωσε ποτέ την φιλοσοφία του αδερφού της, Gianni, ο οποίος, αν ζούσε σήμερα θα ήταν 72 χρονών.
Και η Αmber Valletta εμφανίστηκε με ένα υπέροχο μάξι φόρεμα με καρδιές, σαν κι αυτό που φορούσε η Jennifer Lopez στην απονομή των Γκράμμι χρόνια πριν, για να ανεβάσει τις πωλήσεις του οίκου ακόμη πιο ψηλά, με ντεκολτέ μέχρι τον…αφαλό.
Και βέβαια κάθε μοντέλο κρατούσε και από ένα αξεσουάρ, από αυτά που φωτογραφίζονται και γράφουν τέλεια στα social media, με την Gigi Hadid και την Εmily Ratajkowski να παίζουν με την εικόνα τους και την Κim Kardashian με τον Kanye West να χειροκροτούν από την πρώτη σειρά. Ωραία τα δις, αλλά και τα likes, όταν είναι εκατομμύρια, γλυκαίνουν και τον Michael και την Donatella. Τον εμπορικό τους διευθυντή;
www.sandytsantaki.com