7 «αιώνια» προϊόντα ομορφιάς

gunaika-klassiki-omorfia-aspromauri
ΔΕΥΤΕΡΑ, 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Αυτά τα «θρυλικά» καλλυντικά, που λατρεύετε εσείς σήμερα, σίγουρα τα άπλωνε στην επιδερμίδα της και η ...γιαγιά σας

Υπάρχουν προϊόντα ομορφιάς που έχουν αντέξει στον χρόνο, αγνοώντας τις μόδες και αδιαφορώντας για τις τεχνολογικές εξελίξεις στην κοσμητολογία. Ο λόγος; Προφανώς η μοναδική τους φόρμουλα, που ευεργέτησε γενιές και γενιές γυναικών, από τον προηγούμενο αιώνα μέχρι σήμερα.

 Dove Beauty Bar

Αυτό το σαπούνι περιέχει 1/4 κρέμα ενυδάτωσης και αφήνει το δέρμα καθαρό, μαλακό και απαλό. Σήμερα, 60 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία του, εξακολουθεί να πουλάει 60 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο παγκοσμίως.

Maybelline Great Lash Mascara

Από το 1971 κρατά τα σκήπτρα των προτιμήσεων από κάθε άλλη αμερικάνικη μάσκαρα, με το ρεκόρ των 500 εκατομμυρίων πωλήσεων μέχρι σήμερα. Συχνότητα αγοράς: ένα τεμάχιο κάθε 1,9 δευτερόλεπτα.

Clinique Dramatically Different Moisturizer

Πιστοποιημένη ως η πρώτη ενυδατική κρέμα που αναπτύχθηκε από δερματολόγους εν έτει 1968, η κρέμα αυτή πουλάει ακόμη και σήμερα ένα κομμάτι ανά 4,8 δευτερόλεπτα, με τη νέα φόρμουλά της να έχει αναβαθμιστεί με την πρόσθεση υαλουρονικού οξέος.

Neutrogena Rainbath Shower and Bath Gel

Το αφρόλουτρο με το καθαρό, φρέσκο άρωμα, τις αναζωογονητικές ιδιότητες και την μοναδική αίσθηση πολυτέλειας κάτω από τη ντουζιέρα, δημιουργήθηκε το 1966. Σήμερα, το προϊόν εξακολουθεί να μετρά πωλήσεις πολύ ανώτερες από κάθε άλλο στην κατηγορία του.

 CHANEL No 5. Eau de Parfum

Στη δεκαετία του 1920, η σχεδιάστρια μόδας Coco Chanel ζήτησε από την αρωματοποιία Ernest Beaux να δημιουργήσει ένα άρωμα που να αντικατοπτρίζει μια πολύ πιο σύγχρονη (από την εποχή της) φιλοσοφία της μόδας. 99 χρόνια μετά, το εν λόγω άρωμα βρίσκεται διαρκώς πρώτο στις σταθερές επιλογές κάθε γυναίκας. Έστω και λόγω της απίστευτης διαρκούς ισχύος αυτής της εικονικής μυρωδιάς, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε ότι εξακολουθεί να αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη γυναίκα σήμερα. 

Revlon Lipstick Cherries in the Snow

1953. Αυτό το κόκκινο-κερασί κραγιόν εμφανίζεται στα χείλη της Dorian Leigh (super top model της εποχής) για τις ανάγκες της διαφημιστικής προώθησης και έκτοτε, το συγκεκριμένο προϊόν απέκτησε μια αίγλη που δεν σταμάτησε να μειώνεται έως και σήμερα.

L’Oreal Paris Elnett Satin Hairspray

Αυτό το σπρέι μαλλιών (λακ) δημιουργήθηκε το 1950 είχε καταφέρει να είναι η κορυφαία προτίμηση των γυναικών σε όλη την Ευρώπη. Μέχρι που στις αρχές 2008 λανσαρίστηκε πρώτη φορά (!) στην τεράστια αμερικανική αγορά, καθιστώντας το προϊόν best seller παγκοσμίως.

ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΓΑΡΗ