Τα 25 χρόνια «Φιλαράκια» γιορτάζονται με LEGO και ανέκδοτο υλικό
Ανέκδοτο υλικό από τα γυρίσματα της θρυλικής σειράς θα προβληθεί σε ένα κινηματογραφικό event για τα 25 χρόνια από την πρεμιέρα της.
Φέτος τον Σεπτέμβριο κλείνουν 25 χρόνια από την πρεμιέρα της τηλεοπτικής σειράς «Τα φιλαράκια» και η LEGO αποφάσισε να γιορτάσει την επέτειο με ένα μοναδικό σετ εμπνευσμένο από το Central Perk, την καφετέρια όπου σύχναζε η παρέα σχεδόν σε κάθε επεισόδιο.
It’s FINALLY here...introducing the LEGO Ideas @FriendsTV #CentralPerk set! So much nostalgia 😍
— LEGO® IDEAS (@LEGOIdeas) September 1, 2019
Available now: https://t.co/CemK2MAK4f pic.twitter.com/xSYqmf8tHH
Το σετ απεικονίζει με μεγάλη ακρίβεια το Central Perk όπως το γνωρίσαμε μέσα από την μικρή οθόνη, με τον καναπέ και τις πολυθρόνες να βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ στο πλάι υπάρχουν σκαλωσιές για τον «φωτισμό» του σετ γυρισμάτων.
Στο σετ της LEGO συμπεριλαμβάνονται φιγούρες των Gunther, Phoebe, Ross, Rachel, Chandler, Monica και Joey, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους οπαδούς της σειράς να αναπαραστήσουν (με λίγη φαντασία) πολλές από τις αγαπημένες τους σκηνές.
The messers become the messees! #FRIENDS25 pic.twitter.com/vMmUHyJrx0
— FRIENDS (@FriendsTV) August 29, 2019
Πέραν όμως του σετ της LEGO, οι παραγωγοί της τηλεοπτικής σειράς έχουν ετοιμάσει ένα ειδικό event για να γιορτάσουν την σημαντική επέτειο, το «Friends 25th: The One With The Anniversary». Πρόκειται για ένα μίνι φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί σε περίπου 1.000 κινηματογραφικές αίθουσες στην Αμερική στις 23 Σεπτεμβρίου, 28 Σεπτεμβρίου και 2 Οκτωβρίου. Εκεί θα προβληθούν στην μεγάλη οθόνη 12 επιλεγμένα επεισόδια (τέσσερα σε κάθε ημέρα) αλλά και πλούσιο ανέκδοτο υλικό από τα γυρίσματα της σειράς.
«Η πολιτισμική επιρροή που συνεχίζουν να έχουν τα “Φιλαράκια” 25 χρόνια μετά την πρεμιέρα τους είναι μια καταπληκτική και πραγματική απόδειξη για την ιδιοφυΐα των Marta Kauffman, David Crane, Kevin Bright και του απίστευτα ταλαντούχου καστ. Είναι τόσο εκπληκτικό που η σειρά συνεχίζει και φέρνει κοντά ανθρώπους όλων των ηλικιών» δήλωσε η γενική διευθύντρια marketing της Warner Bros. Television, Lisa Gregorian.
Η πώληση των εισιτηρίων έχει ήδη ξεκινήσει, όμως δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα πραγματοποιηθούν αντίστοιχα event στην Ευρώπη ή εάν το ανέκδοτο υλικό θα γίνει διαθέσιμο στο ευρύ κοινό, μέσω streaming ή προβολής στην τηλεόραση. Μετά από πολλά χρόνια η σειρά θα αποσυρθεί από το Netflix για να «μετακομίσει» στην υπηρεσία streaming της Warner Brothers.