Η «Μέρα της μαρμότας» επέστρεψε για το Super Bowl

groundhog-day
ΤΡΙΤΗ, 04 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Η νέα διαφήμιση της Jeep μας αποκαλύπτει τις νέες περιπέτειες του Bill Murray με τον Punxsutawney Phil.

Ο Bill Murray είναι ένας από τους σπουδαιότερους κωμικούς της γενιάς του αλλά σπάνια επιστρέφει σε παλαιότερους ρόλους του. Ο μεγάλος τελικός του Super Bowl την περασμένη Κυριακή επεφύλαξε μια μεγάλη και απροσδόκητη έκπληξη – μια μίνι συνέχεια στο «Η μέρα της μαρμότας» από το 1993.

Δυστυχώς για τους θαυμαστές του ηθοποιού δεν πρόκειται για κανονική ταινία, αλλά μια διαφήμιση της Jeep με τον Bill Murray να ενσαρκώνει ξανά τον Phil Connors, τον ήρωα της κωμωδίας του Harold Ramis, ο οποίος είναι «καταδικασμένος» να βιώνει την ίδια μέρα όταν πάει να καλύψει μια ετήσια γιορτή.

Στην νέα διαφήμιση ο Connors πέφτει πάνω στον Ned Ryerson (Stephen Tobolowsky), ενώ σε μια σκηνή που εμπνευσμένη από την original ταινία παρατηρεί πως υπάρχει κάτι καινούριο στην λούπα που βιώνει κάθε μέρα - ένα νέο μοντέλο Gladiator της Jeep.

Έτσι λοιπόν απαγάγει την μαρμότα, κλέβει το Jeep και η διαφήμιση στην συνέχεια μας δίνει μια κλεφτή ματιά από τις πολλές περιπέτειες του με τον Punxsutawney Phil.

Η κλασική κωμωδία στην οποία συμπρωταγωνίστησε η Andie MacDowell κυκλοφόρησε το 1993 - μια χρονιά με τεράστιο ανταγωνισμό όπως το «Jurassic Park», «Ο φυγάς» και «Η λίστα του Σίντλερ» - και τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου στα BAFTA που απονεμήθηκαν το 1994. Με τα χρόνια η ταινία έχει αποκτήσει ένα καλτ κοινό και θεωρείται μια από τις πιο χαρακτηριστικές ερμηνείες του Murray.