Τι αλλάζει από σήμερα στην αγορά καλλυντικών
Η μετά-καραντίνα εποχή οδηγεί εκατομμύρια καταναλώτριες στον πλανήτη να αναθεωρήσουν τις ρουτίνες μακιγιάζ, φροντίδας μαλλιών και περιποίησης του δέρματος.
Σε μακροσκελές άρθρο της εφημερίδας The New York Times την προηγούμενη βδομάδα, η ρεπόρτερ Julie Creswell γράφει:
«Η σταδιακή άρση της καραντίνας στις περισσότερες χώρες του κόσμου, ανέδειξε ένα απροσδόκητο φαινόμενο όσον αφορά στις καθημερινές ρουτίνες ομορφιάς. Είναι πάρα πολλές οι γυναίκες που έμαθαν να βάφουν ή να κουρεύουν τα μαλλιά τους μόνες, να προμηθεύονται επαγγελματικά kits μανικιούρ, να δημιουργούν αυτοσχέδιες κούρες φροντίδας του δέρματος, και να μειώνουν την κυτταρίτιδα με περισσότερη σωματική άσκηση αντί να επισκεφθούν ένα ινστιτούτο αδυνατίσματος. Επιπλέον, αρκετές γυναίκες παραδέχονται ότι δεν χρειάζονται πλέον makeup, πούδρες, ρουζ και κραγιόν, την στιγμή που οφείλουν να κυκλοφορούν φορώντας μια μάσκα προστασίας ή να μπορούν να δουλεύουν από το σπίτι».
Τι αποτέλεσμα είχε αυτό στην «βαριά» βιομηχανία ομορφιάς παγκοσμίως; Η εταιρεία E.L.F. Beauty σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 40% μέσα σε ένα μήνα. 20% μείον η Estée Lauder. 26% κάτω και ο κολοσσός LVMH. Ακόμη και τα φαρμακευτικά δερμοκαλλυντικά μειώθηκαν κατά 4%, μολονότι τα φαρμακεία δεν ήταν σε καθεστώς lockdown. «Η πανδημία οδήγησε πολλές γυναίκες να υιοθετήσουν μια πιο φυσική εμφάνιση με μεγαλύτερη έμφαση στη φροντίδα του δέρματος χωρίς περιττά καλλυντικά», γράφει η Creswell. «Αυτός ίσως είναι ο λόγος που η L'Oréal Group, για παράδειγμα, δήλωσε αύξηση πωλήσεων σε μάρκες που επικεντρώνονται στη φροντίδα του δέρματος, όπως Kiehl's ή CeraVe, εξισορρπώντας τις δραματικές απώλειες σε μάρκες μακιγιάζ όπως Maybelline και NYX».
Οι καλύτερες συμβουλές ομορφιάς από τις ντίβες του παλιού ΧόλιγουντΔείτε ακόμα
THE BEAUTY TEAM