Πώς η βιομηχανία ομορφιάς υπερασπίζεται έμπρακτα τις φυλετικές διακρίσεις
Πρώτη η L’Oréal αφαιρεί λέξεις όπως «λεύκανση» από όλα τα καλλυντικά της
Η ανακοίνωση έρχεται να επισημοποιήσει την αλληλεγγύη υπέρ της παγκόσμιας αντιρατσιστικής ηθικής.
Καθώς οι διαμαρτυρίες και οι εκδηλώσεις κατά των φυλετικών διακρίσεων και υπέρ των δικαιωμάτων των μαύρων πολιτών παίρνουν σε πολλά μέρη του κόσμου μορφή χιονοστιβάδας, η L'Oréal, ο παγκόσμιος κολοσσός στην πώληση καλλυντικών προχώρησε σε μία σημαντική ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία αφαιρεί από όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της λέξεις, οι οποίες σχετίζονται με το λευκό χρώμα. Η κίνηση αυτή της εταιρείας έρχεται σε μια περίοδο, που οι διαδηλώσεις υπέρ του κινήματος Black Lives Matter συνεχίζονται αμείωτες τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε πολλές άλλες χώρες της υφηλίου, με τον όμιλο L’Oréal να εξαφανίζει σταδιακά από όλα τα προϊόντα περιποίησης προσώπου που παράγει, τις λέξεις white/whitening (λευκό/λεύκανση), fair/fairness (ανοιχτό/ανοιχτόχρωμο) ή light/lightening (φωτεινό).
Οι καλύτερες φυσικές κούρες για υπέροχα χείληΔείτε ακόμα
Αμέσως μετά τις κινήσεις των ανταγωνιστών της, η πολυεθνική εταιρεία Johnson & Johnson δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα σταματήσει να πωλεί ορισμένα προϊόντα της σειράς Neutrogena και Clean & Clear, τα οποία διαφημίζονται ως μειωτές του σκούρου δέρματος στην αγορά της Ασίας και της Μέσης Ανατολής.
Τέλος, ένας ακόμη αμερικανικός κολοσσός της βιομηχανίας τροφίμων, η Mars, ανέφερε ότι σχεδιάζει να αλλάξει δραστικά τη συσκευασία του ρυζιού Uncle Ben’s -όπου από το 1943 πρωταγωνιστούσε ο γνωστός μαύρος «θείος».
THE BEAUTY TEAM