Kathleen Turner: ρεσιτάλ ερμηνείας στο West End
H απόλυτη σταρ των ‘80’s Kathleen Turner («Η Πέγκυ Σου παντρεύτηκε», «Ο πόλεμος των Ρόουζ») τα τελευταία χρόνια, έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές επιτυχίες στη θεατρική γειτονιά του West End.
Η γκάμα της είναι ευρύτατη: από τη θεατρική εκδοχή του «Πρωτάρη» , όπου έπαιξε την Κυρία Ρόμπινσον, ως το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» (στο ρόλο της Μάρθα) αλλά και ως μάνα-κουράγιο στη θεατρική διασκευή του κλασικού έργου του Μπρεχτ, από τον David Hare.
H δημοφιλής ηθοποιός χαρίζει τώρα τη λάμψη της στο έργο του Stephen Sach «Βakersfield Mist» (σε σκηνοθεσία της Polly Teale's), καταθέτοντας μια αξιοπρόσεκτη ερμηνεία στο ρόλο μιας μεσόκοπης, αθυρόστομης μπαργούμαν η οποία εναποθέτει όλες τις ελπίδες της, σε έναν…πίνακα.
Η ίδια θεωρεί ότι αυτή η αγορά των πέντε μόλις δολαρίων είναι ένα χαμένο αριστούργημα της μοντέρνας τέχνης, φιλοτεχνημένο από τον Jackson Pollock. Υπερασπίζεται σθεναρά την πεποίθησή της και επιστρατεύει τον Λάιονελ, τον οποίο υποδύεται ο βετεράνος Ian McDiarmid-διακεκριμένος ηθοποιός, με βραβεία Tony και Λώρενς Ολίβιε στο ενεργητικό του.
Ο εκλεπτυσμένος, καλλιεργημένος και σεξουαλικά καταπιεσμένος Λάιονελ, πρώην διευθυντής του Metropolitan Museum of Αrt, είναι αυτός που θα αποφανθεί για την αυθεντικότητα του πίνακα.
Όταν «προσγειώνεται» στο σύμπαν της ηρωίδας του έργου, ξεκινάει μεταξύ τους μια λεκτική μάχη, υποκινούμενη από τις ταξικές και αισθητικές διαφορές τους.
Η Kathleen Turner, διαθέτει τον απαραίτητο δυναμισμό για να ενσαρκώσει υποδειγματικά μια απελπισμένη γυναίκα της εργατικής τάξης. Το ερώτημα για την αυθεντικότητα του πίνακα, μετατοπίζεται και στην ίδια τη ζωή των προσώπων. Τι είναι αυθεντικό, στη μέχρι τώρα πορεία τους και εν τέλει, ποιο είναι το περιεχόμενο της τέχνης;
Μάνια Στάικου