Οι ταινίες της εβδομάδας (20/10/2016)

julieta
ΠΕΜΠΤΗ, 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

Έντεκα ταινίες βγαίνουν από σήμερα στις αίθουσες και το σινεμά μοιάζει η πιο δελεαστική επιλογή για την έξοδο αυτής την εβδομάδας.

«Julieta»

Η Χουλιέτα ζει με την κόρη της, Αντία. Και οι δύο υποφέρουν σιωπηλά για την απώλεια του άνδρα της Χουλιέτα και πατέρα της Αντία, μερικές φορές όμως η θλίψη δεν φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά – τους απομακρύνει ακόμη περισσότερο. Όταν η Αντία κλείσει τα 18, θα εγκαταλείψει την μητέρα της χωρίς καμία εξήγηση και η Χουλιέτα, έκπληκτη και συντετριμμένη, θα ξεκινήσει να την αναζητά με κάθε δυνατό τρόπο. Το μόνο που θα ανακαλύψει είναι το πόσο λίγο γνωρίζει την ίδια της την κόρη.

Διαβάστε την άποψή μας για την ταινία εδώ.

«Ο λογιστής»

Ο Κρίστιαν Γουλφ (Άφλεκ), είναι ένας εξαιρετικός μαθηματικός που τα πηγαίνει καλύτερα με τους αριθμούς παρά με τους ανθρώπους. Διατηρώντας ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο, ο Κρίστιαν κρατάει τα βιβλία κάποιων εξαιρετικά επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων. Την ίδια περίοδο που η Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος, με επικεφαλής τον Ρέι Κινγκ (Τζ. Κ. Σίμονς), αρχίζει να σφίγγει τον κλοιό, ο Κρίστιαν αναλαμβάνει τα βιβλία ενός νομοταγούς πελάτη: μιας εταιρείας ρομποτικής, της οποίας μια λογιστική υπάλληλος (Άννα Κέντρικ) ανακάλυψε μια λογιστική απόκλιση εκατομμυρίων δολαρίων. Όσο ο Κρίστιαν έρχεται πιο κοντά στην αλήθεια, τόσο ο αριθμός των πτωμάτων αρχίζει να ανεβαίνει.

«Ouija 2: Η πηγή του κακού»

Ποτέ δεν ήταν απλώς ένα παιχνίδι. Μετά από την επιτυχία του μεταφυσικού θρίλερ του 2014, το κοινό τώρα, μεταφέρεται, πίσω, εκεί που ξεκίνησαν όλα και συγκεκριμένα στο Λος Άντζελες του 1967, όπου μια χήρα με τα δύο κορίτσια της πραγματοποιούν «συνεδρίες» επίκλησης πνευμάτων προκειμένου να αποσπούν χρήματα από τους εύπιστους πελάτες που προστρέχουν σε εκείνες για παρηγοριά. Πολύ γρήγορα, όμως, αυτό που ξεκίνησε ως αθώα εξαπάτηση του αφελούς κόσμου εξελίσσεται, μετά την προσθήκη της χρήσης στις συνεδρίες ενός πίνακα Ouija, σε κάτι τόσο τρομακτικό που υπερβαίνει ακόμα και τους πιο δυστοπικούς εφιάλτες. Η μικρή κόρη καταλαμβάνεται από ένα πνεύμα και όλη η οικογένεια προσπαθεί να την σώσει και να σωθεί. Η δύναμη του κακού, όμως, είναι πολύ μεγάλη και ο άλλος κόσμος ζητάει ανελέητα «νέο αίμα».

«Ο Πιτ και ο δράκος του»

Για χρόνια ο ξυλογλύπτης Mr. Meacham (Robert Redford) μαγεύει τα παιδιά μιας ήσυχης κωμόπολης διηγούμενος παραμύθια με πρωταγωνιστή έναν δράκο που ζει στο δάσος. Η ίδια του η κόρη, η Grace (Bryce Dallas Howard), που εργάζεται ως δασοφύλακας, βρίσκει αυτές τις ιστορίες απλώς διασκεδαστικές μέχρι που συναντά τον Pete (Oakes Fegley). Ο Pete είναι ένα μυστηριώδες δεκάχρονο αγόρι χωρίς οικογένεια και σπίτι. Υποστηρίζει ότι ζει στο δάσος με έναν τεράστιο, πράσινο δράκο με το όνομα Elliot. Το πιο παράξενο σε όλη την ιστορία είναι ότι ο δράκος αυτός μοιάζει πολύ με τον δράκο στις διηγήσεις του Mr.Meacham.

«Σχολικά γυμνάσια»

Ο Ρέιφ έχει καλλιτεχνική φαντασία επικών διαστάσεων… και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, το οποίο και φουντώνει όταν μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο. Ο Ρέιφ και ο καλύτερός του φίλος καταστρώνουν ένα σχέδιο για να πατήσουν κάθε έναν κανόνα του σχολείου, με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα φυσικά. Η μάχη τους με τον διευθυντή εξελίσσεται σε ένα μίγμα του «Ferris Bueller’s Day Off» με το «Μόνος στο Σπίτι» και φέρνει το χάος στον πραγματικό κόσμο, αλλά και σε εκείνον στο μυαλό του Ρέιφ. Ο διευθυντής, όμως, δεν έχει πει την τελευταία του κουβέντα.

«Η μεγάλη επιστροφή»

Ένας άνδρας από την Κίνα αποχωρίζεται από την οικογένειά του, όταν συλλαμβάνεται ως πολιτικός κρατούμενος. Κατά τις τελευταίες μέρες της Πολιτιστικής Επανάστασης επιστρέφει σπίτι του για να ανακαλύψει ότι η γυναίκα του έχει αμνησία. Εκείνη, αδυνατώντας να τον αναγνωρίσει, συνεχίζει να περιμένει τον σύζυγο της. Εκείνος είναι αποφασισμένος να τη βοηθήσει να θυμηθεί.

«Belgica»

Η ιστορία δύο αδερφών, του Τζο και του Φρανκ. Ο Τζο είχε κάποτε καλλιτεχνικές φιλοδοξίες, αλλά η αγάπη του για τη μουσική τον οδήγησε να ανοίξει ένα μπαρ- το Belgica. Ο Φρανκ είναι ο μεγάλος αδερφός από όλες τις απόψεις. Είναι φιλόδοξος κι αφιερώνεται πλήρως σε ότι κάνει. Περιμένει το δεύτερο παιδί του, έχει σταθερή δουλειά και θέλει ν’ αποκτήσει το δικό του σπίτι. Παρόλα αυτά δεν είναι χαρούμενος με την προβλέψιμη ζωή του. Σε μια επίσκεψη του στο Belgica, έρχεται πιο κοντά με τον αδερφό του κι αποφασίζει να τον βοηθήσει. Για αρκετό καιρό, οι δυο τους είναι το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης, αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Frantz»

Σε μια μικρή γερμανική πόλη μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Anna θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού Frantz, θύμα μιας μάχης σε γαλλικό έδαφος. Μια μέρα ένας νεαρός, γοητευτικός Γάλλος, ο Adrien, αφήνει λουλούδια στον τάφο. Η παρουσία του, μετά την ήττα της Γερμανίας στον πόλεμο, θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις αλλά και πάθη.

«Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι» (1963)

Αποτελείται από 2 ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων στο τέλος θα συναντηθούν στην αίθουσα δικαστηρίου.

Η πρώτη αναφέρεται στην τέλεια οργανωμένη ληστεία, μόνο που ο αρχηγός της συμμορίας δεν έχει λάβει υπόψη του 2 σημαντικές λεπτομέρειες: η ολοκαίνουρια λεωφόρος, από την οποία θα το έσκαγαν με τα κλοπιμαία, έχει σκαφτεί κατά τη διάρκεια της νύχτας κι έχει μετατραπεί σε Κρανίου τόπο. Επίσης, κάποιος πρέπει να φυλάει το αυτοκίνητο τη νύχτα, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να τους κλέψουν τα λάστιχα. Η δεύτερη ιστορία μιλάει για έναν αποτυχημένο φυσικό, άβουλο κι αποτυχημένο, που απολύεται για άλλη μια φορά απ΄τη δουλειά του. Μπαίνει σε ένα μπαρ για να πνίξει τον πόνο του, όπου ο ιδιοκτήτης τον περνάει για επιθεωρητή του Υγειονομικού και του δίνει μίζα. Η ζωή του ήρωα αλλάζει, αφού κάνει το ίδιο κόλπο με το αλκοολόμετρο σε κάθε εστιατόριο ή μπαρ, που μπαίνει.

Το χρήμα ρέει, η γυναίκα του τον έχει στα «ώπα-ώπα», αλλά στο τέλος οι εστιάτορες αποφασίζουν ότι δεν μπορούν να τον «ταϊζουν» άλλο, και το επίπεδο των εστιατορίων της πόλης ανεβαίνει σε πρωτοφανή ύψη. Στο τέλος ο ψευδο-επιθεωρητής συλλαμβάνεται, αλλά αθωώνεται, καθώς ο δικαστής χαρακτηρίζει τις μίζες που έπαιρνε «συλλογική φιλανθρωπία». Η Εφορία, όμως, έχει άλλη άποψη.

«Λόγος καθρέφτης»

Στην ταινία επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του Υπ. Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

«Lo svitato» (1956)

Ο Αχιλλέας, εργάζεται ως γκρουμ σε μια μεγάλη εφημερίδα. Η ψιλόλιγνη φιγούρα του  Αχιλλέα δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας ρεπόρτερ - μεταφορέας σε μια εφημερίδα , ένας άνθρωπος για όλες τι δουλειές.  Ένας αφελής, τολμηρός  και κατεργάρης με αρκετά κότσια και φαντασία ώστε να ονειρεύεται να γίνει δημοσιογράφος.

Αποφασίζει λοιπόν να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, όταν ο φίλος του ο Τζίτζι, ένας επιχειρηματίας, επικαλέστηκε την ευστροφία του για να τον κατευθύνει να προετοιμάσουν από κοινού μια μεγάλη κλοπή, την οποία πρώτος αυτός θα ανακοινώσει σαν είδηση στην εφημερίδα. Ο στόχος ήταν να απαγάγουν καθαρόαιμα σκυλιά και να τα αντικαταστήσουν με μπάσταρδα. Τελικά τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή. Τα σκυλιά δεν είναι εκεί και ως εκ τούτου καταρρέει το σχέδιο. Ωστόσο, ο Τζίτζι εκμεταλλεύεται όλη την κατάσταση και φεύγει με την Ελένη, την παλιά αγάπη του Αχιλλέα. Ο αφελής Αχιλλέας επιστρέφει στη συνηθισμένη και άθλια πραγματικότητά του. Θα βρει παρηγοριά στην αγκαλιά της Νταϊάνα, που τον αγαπά για κάποιο χρονικό διάστημα.