Η Aqua Vista Hotels στα επιτυχημένα Sales Seminar

aqua-vista
ΤΕΤΑΡΤΗ, 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

Η Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε πριν μερικές ημέρες στη Ρόδο.

Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το σεμινάριο Sales Seminar προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας, με την Aqua Vista Hotels να είναι ένας από τους συμμετέχοντες. Όπως, άλλωστε, τόνισαν και εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου, η σημασία των σεμιναρίων είναι μεγάλη, καθώς συστήνουν νέα και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα.

Η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels, παρουσίασε case studies από επιτυχημένες ξενοδοχειακές μονάδες 

Το Sales Seminar της Ρόδου ήταν το τέταρτο από μια σειρά σεμιναρίων που διοργανώνουν σημαντικοί επαγγελματίες του κλάδου, έπειτα από μια ιδέα που γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2018. Η αρχή έγινε στη Νάξο τον Σεπτέμβριο, ενώ ακολούθησαν η Πάρος, η Σαντορίνη και η Ρόδος τον Οκτώβριο με τις ημερίδες να πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του ΕΟΤ. Η Aqua Vista Hotels ένωσε τις δυνάμεις της με τέσσερις εκ των κορυφαίων επαγγελματιών του ελληνικού τουριστικού κλάδου, συνθέτοντας ένα μοναδικό πάνελ ειδικών, καθένας από τους οποίους προσέφερε την ανεκτίμητη τεχνογνωσία του. Η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels παρουσίασε case studies από επιτυχημένες ξενοδοχειακές μονάδες σε επίπεδο αποδοτικής διαχείρισης κρατήσεων και εύστοχης δημιουργίας τουριστικού προϊόντος, ενώ ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος από τη Marinet μίλησε για τη χρησιμότητα της ισχυρής online παρουσίας ενός ξενοδοχείου. Ο κ. Βίκτωρας Μάτσας και η κ. Στέλλα Τσαντήλα από τη WebHotelier ανέλυσαν τα οφέλη της υιοθέτησης εργαλείων υψηλής τεχνολογίας, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt Contemporary Art Platform εισήγαγε τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στη χρήση της τέχνης και του πολιτισμού ως μοναδικών εργαλείων πώλησης. Τέλος, ο κ. Ιάκωβος Σαχάς του DNA Travel μίλησε για τα οφέλη του βιωματικού τουρισμού.

Η σημασία των σεμιναρίων είναι μεγάλη, καθώς συστήνουν νέα και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα

Μετά την αξιόλογη πορεία των σεμιναρίων, το πάνελ των εισηγητών προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο 8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας την Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018, στο Elite City Resort της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Σε αυτή τη διοργάνωση σε ρόλο επίτιμου ομιλητή θα λάβει μέρος και ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager του Greek Travel Pages. Η πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Καλαμάτας και της πλατφόρμας visitgreece.gr, ενώ η τριήμερη εκδήλωση, η οποία διαρκεί από τις 19 έως τις 21 Νοεμβρίου, έχει ως στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και τους σπουδαστές στον τομέα του Τουρισμού την ευκαιρία να μάθουν για τις νέες εξελίξεις στον κλάδο. Η ιδιαίτερα τιμητική πρόσκληση δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα των Sales Seminar να μοιραστεί τις ιδέες και την εμπειρία της σε μια σπουδαία εκπαιδευτική δράση, επισημαίνοντας την αξία της δράσης τους.

Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι δωρεάν για όλους τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Info
www.aquavistahotels.com