Πώς θα είναι η επόμενη ημέρα στο NJV Athens Plaza;
Πώς θα λειτουργήσει από εδώ και πέρα ένα από τα πιο πολυτελή ξενοδοχεία του κέντρου της Αθήνας;
Το NJV Athens Plaza ήταν ένα από τα ξενοδοχεία που παρέμειναν σε λειτουργία καθ’ όλη την διάρκεια του lockdown και υποδέχτηκε τους επισκέπτες της Αθήνας, όλη αυτή την κρίσιμη περίοδο, από τα μέσα Μαρτίου μέχρι και σήμερα, με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα ευθύνης και του καθήκοντος, αλλά και με τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.
Έχοντας πλέον αποκτήσει σημαντική εμπειρία και πλούσια γνώση όλο αυτό το διάστημα προχωρά μπροστά με αισιοδοξία για την επίτευξη νέων στόχων, με σχέδιο δράσης και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες, με βάση πάντα τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.
Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του και έναν ιατρό ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα. Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό).
Προσωπικό ξενοδοχείου
Όλα τα μέλη του προσωπικού:
• έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
• εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
• εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
• υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.
Υποδοχή
• Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του ξενοδοχείου.
• Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
• Προστατευτικό Plexiglas στη ρεσεψιόν και σε κάθε γραφείο που βρίσκεται στο λόμπι.
• Συχνή απολύμανση των γραφείων υποδοχής.
• Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
• Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
• Το ξενοδοχείο παρέχει ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες μέσω των οθονών που βρίσκονται σε κοινόχρηστους χώρους και μέσω των τηλεοράσεων δωματίου.
• Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.
• Το Προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
• Όλες οι κάρτες κλειδιά απολυμαίνονται.
• Το ξενοδοχείο εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
• Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύρια είσοδος, η ρεσεψιόν, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, οι χειρολισθήρες, τα κουμπιά ανελκυστήρα και άλλα «σημεία αφής» υψηλής συχνότητας απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
• Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών.
Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής.
• Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα αντικείμενα, όπως επιπλέον μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά κ.λπ.
• Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης.
Οι υφασμάτινες επιφάνειες (π.χ. ταπετσαρία επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).
• Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση παραμένουν κενά και αερίζονται για 24 ώρες.
• Πληροφόρηση του πελάτη με ειδική σήμανση σχετικά με το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.
Υπηρεσίες Εστίασης
Το ξενοδοχείο είναι πιστοποιημένο με HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points), μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο εντοπισμού και διαχείρισης κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων.
• Σύμφωνα με τους κυβερνητικούς κανόνες, επιτρέπεται ένας πελάτης ανά δύο τετραγωνικά μέτρα στο εστιατόριο και τις καφετέριες. Ο μέγιστος αριθμός πελατών ανά τραπέζι είναι έξι άτομα. Δεν υπάρχει όριο στην περίπτωση οικογένειας με ανηλίκους.
• Όλα τα μέλη του Προσωπικού φορούν πάντα γάντια και μάσκες.
• Επέκταση προγράμματος του εστιατορίου, για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών.
• Υπηρεσία δωματίου χωρίς επιπλέον χρέωση.
Κλιματισμός και αερισμός χώρων
Λόγω της συνεχούς, αδιάλειπτης λειτουργίας των εγκαταστάσεων και των κλιματιζόμενων χώρων του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια του Μαρτίου και μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την υγεία τόσο στους αγωγούς όσο και στους ανοιχτούς χώρους.
Κεντρικές Κλιματιστικές Μονάδες
Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, τα συστήματα εξαερισμού παρέχουν καθαρό αέρα. Σε κανέναν χώρο δεν γίνεται ανακύκλωση, πράγμα που σημαίνει ότι ο εισαγόμενος αέρας δεν μολύνεται από τον αέρα που αποβάλλεται.
Ιδιαίτερα:
• Η Κεντρική Κλιματιστική Μονάδα έχει αντικατασταθεί από νέας τεχνολογίας.
• Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός της ΚΚΜ.
• Συνεχής καθαρισμός φίλτρων.
• Οι ανεμιστήρες εξαερισμού έχουν αντικατασταθεί με νέων τεχνολογιών.
• Τα fan coil των δωματίων έχει αντικατασταθεί με νέας τεχνολογίας.
• Κάθε δωμάτιο διαθέτει ανεξάρτητο δίκτυο εξαερισμού. Τα συστήματα εξαερισμού παρέχουν καθαρό αέρα. Ο συνεχής αερισμός πραγματοποιείται για την αποφυγή της εμφάνισης του ιού.
• Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των φίλτρων.
Αίθουσες|χώροι
Οι αίθουσες συνεδριάσεων και οι χώροι εκδηλώσεων λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ισχύουν κανόνες για κοινωνική απόσταση, κατανομή θέσεων και μέγεθος συγκέντρωσης.
Επιτρέπεται ένας συγκεκριμένος αριθμός επισκεπτών σε κάθε χώρο, ανάλογα με το μέγεθος.
Κοινόχρηστοι χώροι
Οι κανόνες κοινωνικής απόστασης που εφαρμόζονται στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνουν λόμπι, καθιστικό, εξωτερικούς χώρους κ.λπ.
Ειδικές σημάνσεις που υπενθυμίζουν στους πελάτες να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.
Αντισηπτικά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
Ανελκυστήρες
• Σύσταση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων.
• Εγκατάσταση απολυμαντικών στις εισόδους του ανελκυστήρα και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο.
• Συχνός καθαρισμός ανελκυστήρων ειδικά σε «σημεία αφής υψηλής συχνότητας» όπως λαβές και κουμπιά.