Πώς ο τουριστικός τομέας προσπαθεί να ανακάμψει σύμφωνα με νέα δεδομένα
Η πανδημία του Covid-19 έφερε τα πάνω κάτω στον τουρισμό, αλλά πρόσφατες έρευνες στο εξωτερικό δείχνουν ότι υπάρχει ελπίδα για τη βιομηχανία.
Μια σχετική άνοδος φαίνεται στο τρίτο τετράμηνο του 2020 σύμφωνα με την GlobalData, η τελευταία έρευνα της οποίας δείχνει ότι τα ξενοδοχεία παρουσίασαν βελτιώσεις στους δείκτες μίσθωσης, ενώ οι αεροπορικές ενισχυμένη ρευστότητα.
Σύμφωνα με τον αναλυτή Rinaldo Pereira, φαίνεται πως υπήρξε σύντομη ανταπάντηση στις επιπτώσεις της πανδημίας στον τομέα του τουρισμού, με τις εταιρίες του κλάδου να λαμβάνουν κυβερνητικά πακέτα ανακούφισης σε διάφορες χώρες, αν και εγείρονται ερωτήματα για τη σταθερότητα του κλάδου στο μέλλον, καθώς η πανδημία ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα και μέσα στο 2021. Όπως τονίζει ο ίδιος, οι εταιρίες που ασχολούνται με το ταξίδι και τον τουρισμό θα πρέπει να ενισχύσουν την ψηφιακή υποδομή τους ακόμη περισσότερο, καθώς η χρήση των ανέπαφων υπηρεσιών γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη.
Όσον αφορά την ξενοδοχειακή βιομηχανία συγκεκριμένα, φαίνεται πως κατάφερε να «επιπλεύσει» τόσο λόγω τεχνολογικών αλλά και αναπτυξιακών εξελίξεων. Η ανάκαμψη του Hyatt στην Κίνα έφτασε πληρότητα 65% στη χώρα αυτό το τετράμηνο, με τα δωμάτια της αλυσίδας να αυξάνονται κατά 6% χρόνο με τον χρόνο, όσο η εταιρία πρόσθετε δέκα νέα ξενοδοχεία στο portfolio το 2020. Τα σχόλια της διοίκησης που κατάφερε να συντηρήσει την επιχείρηση παρά την αβεβαιότητα, επηρέασαν επίσης θετικά.
Η Hilton Worldwide Holdings επίσης παρουσίασε καλά στοιχεία σε έσοδα και πληρότητα παρά τις δυσκολίες σε Ηνωμένες Πολιτείες και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι ψηφιακές επενδύσεις πριν τον Covid-19 βοήθησαν την εταιρία, με τις ανέπαφες υπηρεσίες να είναι εύκολα διαχειρίσιμες μέσω εφαρμογής.
Καλά πήγε και η Wyndham κατά το δεύτερο τετράμηνο, η οποία παρά την πανδημία άνοιξε 62 νέα ξενοδοχεία.
Οι αεροπορικές δείχνουν επίσης ένα σημάδι βελτίωσης, με παράδειγμα την United Airlines η οποία παρουσίασε αύξηση 30% τον Ιούνιο, ενώ η μικρή αύξηση στις κρατήσεις του Μαΐου μέσω διαδικτύου επηρέασαν και την Southwest Airlines, μεταξύ άλλων.
Μένει να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.