Οι Έλληνες το θέλουμε το ταξιδάκι μας
Ένας στους δύο Έλληνες κάνει οικονομία για να ταξιδέψει, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη έρευνα στον κόσμο για καταλύματα και ταξιδιώτες, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο που πραγματοποίησε το Trip advisor.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 13% των Ελλήνων ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια μέσα στο έτος, παρόλο που το 51% των Ελλήνων ξενοδόχων πιστεύει ότι οι εξελίξεις στην εθνική οικονομία θα επηρεάσουν αρνητικά τον εγχώριο τουρισμό. Το 75% των Ελλήνων ξενοδόχων νιώθει αισιοδοξία για τα επιχειρηματικά του κέρδη το 2014. Το 52% των ξενοδόχων παγκοσμίως και το 35% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις τιμές κατά τη φετινή περίοδο.
Το 90% των Ελλήνων ταξιδιωτών δήλωσε ότι οι κριτικές το επηρεάζουν όταν επιλέγει προορισμό για κράτηση. Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως επηρεάζονται σχετικά με τον προορισμό τους σε ποσοστό 65% από τις on line ταξιδιωτικές κριτικές και σε ποσοστό 48% από τις προσωπικές προτάσεις και συμβουλές.
Το 98% των Ελλήνων ταξιδιωτών δήλωσε πως η τιμή είναι σημαντική όταν κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα. Για τους ταξιδιώτες, παγκοσμίως, κατά την επιλογή του καταλύματος παίζουν ρόλο σε ποσοστό 89% οι on line ταξιδιωτικές κριτικές, η προηγούμενη εμπειρία σε ποσοστό 86%, οι παροχές σε ποσοστό 77% και οι ειδικές προσφορές σε ποσοστό 44%.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες ταξιδιώτες ζητούν σε ποσοστό 72% δωρεάν Wi-Fi μέσα στο δωμάτιο έναντι προσφοράς σε ποσοστό 83% από τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων. Επίσης, ζητούν σε ποσοστό 80% δωρεάν πρωινό έναντι προσφοράς 41%, δωρεάν στάθμευση σε ποσοστό 49% έναντι προσφοράς 88% και δωρεάν μεταφορά με πούλμαν 24% έναντι προσφοράς 20%.
Η Ελλάδα είναι μέσα στους πέντε πρώτους προορισμούς με περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες στη συσχέτιση με την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά. Με βάση απαντήσεις από ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό διεθνών ταξιδιωτών είναι το Μαρόκο (87%), η Καραϊβική (75%), η Ταϊλάνδη (75%), η Αυστρία (72%) και η Ελλάδα (68%).