Έτοιμη η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Ελλάδας

iliobasilema-santorini
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014

Την επικοινωνιακή στρατηγική της τουριστικής περιόδου 2014- 2015 παρουσίασαν σε ειδική εκδήλωση πριν λίγες ημέρες, ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού, η οποία για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται τόσο νωρίς.

Με στοχευμένη τουριστική προβολή σε αγορές- στόχους του εξωτερικού, με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και στις ανάγκες των επισκεπτών της χώρας, το Υπουργείο τουρισμού φιλοδοξεί να γίνει η Ελλάδα παράδεισος φιλοξενίας για τους επισκέπτες της. ‘Ετσι  δήλωσε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη από το βήμα της παρουσίασης.

Αφού πραγματοποίησε έναν απολογισμό του έργου του ΥΠΟΤ, που συμπληρώνει δυο χρόνια ζωής με τη νέα του μορφή, η κ. Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι, με αίσθημα ευθύνης, συνεχίζει το έργο που ξεκίνησε η παρούσα πολιτική ηγεσία με στόχο την προσέλκυση περισσότερων τουριστών. Για τη νέα χρονιά, η Ελλάδα αναμένεται να προσελκύσει 20 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ αν σε αυτούς προστεθούν και οι επισκέπτες της κρουαζιέρας, το νούμερο θα φτάσει τα 22 εκατομμύρια, όπως ανάφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς. Αναλύοντας τις δράσεις μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η Ελλάδα και για την επόμενη τουριστική περίοδο, ο κ. Λειβαδάς, εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ενδυνάμωση των αγορών της Κίνας, της Ρωσίας αλλά και της Βραζιλίας, πέραν των παραδοσιακών.