3 ξενοδοχειακές απάτες που πρέπει να έχετε υπόψη

ksenodoxeio-resepsion
ΔΕΥΤΕΡΑ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016

Αν ταξιδεύετε συχνά, έχετε το νου σας για τις παρακάτω απάτες που συμβαίνουν κυρίως σε ξενοδοχεία του εξωτερικού και μπορεί να σας χαλάσουν το ταξίδι αν δεν τις προλάβετε.

Απάτη #1: ψεύτικο delivery

Επιστρέφετε στο δωμάτιό σας μετά από μια κουραστική ημέρα και θέλετε να παραγγείλετε φαγητό. Αν επιλέξετε να παραγγείλετε από διαφημιστικό φυλλάδιο που έχουν σπρώξει κάτω από την πόρτα σας, προσέξτε. Πολλοί επιτήδειοι δημιουργούν φυλλάδια για εστιατόρια που δεν υπάρχουν, απαιτούν πληρωμή με πιστωτική κάρτα και φυσικά το φαγητό δεν έρχεται ποτέ, ενώ αυτοί έχουν πάρει τα στοιχεία της πιστωτικής σας. Προτού παραγγείλετε κάτι από τέτοιους καταλόγους, συμβουλευτείτε τη ρεσεψιόν για τα εστιατόρια της περιοχής ή ψάξτε στο διαδίκτυο για να επιβεβαιώσετε ότι το εστιατόριο που θέλετε να παραγγείλετε είναι αληθινό κι όχι αποκύημα… απάτης.

Απάτη #2: ύποπτες συνδέσεις wi-fi

Κανείς δεν θέλει να πληρώνει για το wi-fi, οπότε τα free wi-fi hot spots γίνονται αυτόματα δελεαστικά για όλους. Αυτό, όμως, που μπορεί να κρύβουν είναι άλλη μια απάτη. Κάποιος «στήνει» ένα τέτοιο hot spot, ονομάζοντάς το έτσι ώστε να τραβήξει την προσοχή των χρηστών. Παρ’ όλο που η πρόσβαση στο Internet θα είναι όντως δωρεάν, τα δεδομένα σας θα περάσουν από διάφορα σημεία, συμπεριλαμβανομένου και του υπολογιστή αυτού που έχει στήσει την απάτη. Λόγω του ότι κάνει host στη σύνδεση, μπορεί να δει όλα σας τα δεδομένα από το σήμα του wi-fi, συμπεριλαμβανομένων και username, password κ.ο.κ. Γι’ αυτό, πριν συνδεθείτε στο διαδίκτυο, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για ασφαλές δίκτυο και ρωτήστε τη ρεσεψιόν τον κωδικό wi-fi του ξενοδοχείου για να είστε σίγουροι ότι δεν κινδυνεύετε.

Απάτη #3: ψεύτικα προβλήματα στη ρεσεψιόν

Αν σας τηλεφωνήσουν ποτέ από τη ρεσεψιόν στο ταξίδι σας, το πιθανότερο είναι για να επιβεβαιώσουν ότι τακτοποιηθήκατε στο νέο σας δωμάτιο. Αν, όμως, σας καλέσουν για να σας πουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την πιστωτική σας κι ότι πρέπει να τους δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας τηλεφωνικά για να διευθετήσουν το πρόβλημα, τότε θα πρέπει να υποψιαστείτε πως πρόκειται περί απάτης. Ένα πραγματικό μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου δεν θα ζητούσε ποτέ τον αριθμό της πιστωτικής σας δια τηλεφώνου κι εσείς θα πρέπει πάντα να κατεβαίνετε στη ρεσεψιόν για να λύσετε το πρόβλημα. Αν και η απάτη αυτή δεν είναι πλέον τόσο διαδεδομένη, παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει και κυρίως στις αναπτυσσόμενες χώρες.