Σαν τη Θεσσαλονίκη δεν έχει
Έρευνα έδειξε ότι σχεδόν όλοι όσοι επισκέπτονται τη συμπρωτεύουσα, την προτείνουν και στον κύκλο τους, μένοντας ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους.
Με το 97% των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης να την προτείνει σε φίλους και γνωστούς ως προορισμό, είτε την επισκέπτεται για δουλειά, είτε για αναψυχή, φαίνεται ότι κάτι γίνεται καλά στη συμπρωτεύουσα.
Το αποτέλεσμα αυτό προκύπτει από έρευνα προφίλ και ικανοποίησης τουριστών, αλλά και της απόδοσης των ξενοδοχείων για το έτος που πέρασε, την οποία πραγματοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την εταιρεία GBR Consulting.
Μουσική, Εικαστικά, Βιβλίο και όλα τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης
Η παρουσίαση της έρευνας πραγματοποιήθηκε από τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλη Θωμόπουλο, και τον Managing Consultant της GBR, Stefan Merkenhof, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Holiday Inn Thessaloniki, όπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι τουριστικών και κρατικών φορέων της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, το 97% των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης φαίνεται πρόθυμο να προτείνει την πόλη στο περιβάλλον του για απόδραση, που σημαίνει ότι ξεχωρίζει για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της, όσο κι αν κάποιοι τομείς, όπως οι μετακινήσεις στα ΜΜΜ, η καθαριότητα, η ασφάλεια, χρειάζονται βελτιώσεις, σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο.
Νέες αφίξεις στον χώρο της γεύσης, κριτικές εστιατορίων και όλα τα γαστρονομικά νέα
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή τόσο των ξενοδοχείων–μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, όσο και των επισκεπτών που απάντησαν στο σχετικό ερωτηματολόγιο με την αποκλειστική χορηγία της εταιρείας Golden Chemicals.