Τα sold out του Φεστιβάλ Αθηνών

pseudoeksomologiseis-maribo-fotografia-2014-izampel-yper PASCAL VICTOR

«Ψευδοξομολογήσεις»  του Μαριβώ, σε σκηνοθεσία του Λυκ Μποντί, με την Ιζαμπέλ Υπέρ. Η φωτογραφία προέρχεται από την παράσταση του έργου που είχε δοθεί στο θέατρο Odeon.

 

 

ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Σταρ όπως, η Ιζαμπέλ Υπέρ, νέοι σκηνοθέτες αλλά και πρωτοεμφανιζόμενες θεατρικές ομάδες στο Φεστιβάλ Αθηνών, μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού και έφεραν χαμόγελα στα ταμεία με τις πρώτες sold-out παραστάσεις.

Τα εισιτήρια για τις «Ψευδοεξομολογήσεις» του Μαριβώ, με πρωταγωνίστρια την Ιζαμπέλ Υπέρ (12.13, 14 Ιουνίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών) έχουν ήδη εξαντληθεί εδώ και μέρες.

Αναμενόμενο, εφόσον η γαλλίδα ηθοποιός, με τη λαμπερή καριέρα στο σινεμά, είχε μαγέψει το θεατρόφιλο κοινό του φεστιβάλ τα προηγούμενα χρόνια, όταν είχε πρωταγωνιστήσει στο «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μύλερ, σε σκηνοθεσία του Μπομπ Γουίλσον αλλά και στη μεταμοντέρνα εκδοχή του έργου του Tένεσι Ουίλιαμς «Λεωφορείο ο Πόθος», από τον Κριστόφ Βαρλικόφσκι. Ο Λυκ Μποντί θα αξιοποιήσει το υποκριτικό της ταλέντο σε μια μοντέρνα ανάγνωση ενός ακόμη κλασικού έργου.

Ενδιαφέρον είναι ότι η «Η τριλογία της Πόλης» της Λούλας Αναγνωστάκη που ανεβαίνει ολόκληρη, με τη ματιά ενός πολλά υποσχόμενου νέου δημιουργού, του Κωνσταντίνου Χατζή και της Ομάδας Χρώμα (τελευταία παράσταση αύριο 12 Ιουνίου) είναι επίσης sold –out.

Γενικά το πρώτο δεκαήμερο της διοργάνωσης κύλησε ικανοποιητικά, καθώς και ο πρωτοεμφανιζόμενος στο φεστιβάλ Γιάννης Σκουρλέτης με το ποιητικό έργο της Γλυκερίας Μπασδέκη «Ραμόνα travel-η η γη της καλοσύνης», χάρη στην εξαιρετική ερμηνεία της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη έκλεψε τις εντυπώσεις και την τελευταία στιγμή προστέθηκαν δύο έκτακτες παραστάσεις. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν και στις πρώτες παραστάσεις του φεστιβάλ,  με τη σύνθεση «Αβελάρδος και Ελοϊζα» του Γιάννη Καλαβριανού αλλά και την περφόρμανς «Stations» της Μαριέννας Καβαλιεράτου.

Μάνια Στάικου