Τώρα και σκέιτμπορντ πολυτελείας
ΤΡΙΤΗ, 08 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017
Λένε πως οι άνδρες παραμένουν για πάντα παιδιά. Και τώρα που ο οίκος Dior λανσάρει σκέιτμπορντ με λογότυπο, σε ποιους απευθύνεται; της Σάντυς Τσαντάκη
Το ολοκαίνουργιο σκέιτμπορντ πολυτελείας, που θαυμάζουμε σαν έργο τέχνης, κυκλοφορεί σε τρία διαφορετικά σχέδια. Με το λογότυπο του οίκου να εναλάσσεται από Dior σε Hardior.
Αν κρίνουμε όμως από την τιμή του (790 ευρώ) μάλλον ούτε ο …Άγιος Βασίλης θα ενδώσει τα Χριστούγεννα στις παραγγελίες των μικρών του φίλων.
Ο καλλιτέχνης του δρόμου, Dan Witz, σχεδίασε ένα από τα σκέιτμπορντ, σε μία διαφορετική συλλογή μόδας, αυτή τη φορά του ...δρόμου, που είναι εξαιρετικά φωτογενής και καλαίσθητη. Να λοιπόν και μια πιο άντεργκράουντ πινελιά σε έναν ιστορικό οίκο που δεν σταματά να μας εκπλήσσει με τις προτάσεις του, ακόμη κι αν αυτές έρχονται πάνω σε ρόδες…
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ