Τώρα και σκέιτμπορντ πολυτελείας

dior-skate-3
ΤΡΙΤΗ, 08 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017

Λένε πως οι άνδρες παραμένουν για πάντα παιδιά. Και τώρα που ο οίκος Dior λανσάρει σκέιτμπορντ με λογότυπο, σε ποιους απευθύνεται; της Σάντυς Τσαντάκη

Το ολοκαίνουργιο σκέιτμπορντ πολυτελείας, που θαυμάζουμε σαν έργο τέχνης, κυκλοφορεί σε τρία διαφορετικά σχέδια. Με το λογότυπο του οίκου να εναλάσσεται από Dior σε Hardior.

Δεν φανταζόμαστε ότι οι υπεύθυνοι του οίκου και κυρίως του μάρκετινγκ απευθύνονται σε πιτσιρικάδες, εκτός κι αν επιδίωξη τους αποτελεί να απευθυνθούν πλέον και στους εφήβους.

Αν κρίνουμε όμως από την τιμή του (790 ευρώ) μάλλον ούτε ο …Άγιος Βασίλης θα ενδώσει τα Χριστούγεννα στις παραγγελίες των μικρών του φίλων.

Η αλήθεια είναι ότι τέτοιες κινήσεις γίνονται τις περισσότερες φορές για να συζητηθούν, να προωθηθούν σαν συλλεκτικές προτάσεις, δεν θα πρέπει να αναζητάμε χρηστικότητα ή λογική σε τέτοιου είδους λανσαρίσματα. 

Ο καλλιτέχνης του δρόμου, Dan Witz, σχεδίασε ένα από τα σκέιτμπορντ, σε μία διαφορετική συλλογή μόδας, αυτή τη φορά του ...δρόμου, που είναι εξαιρετικά φωτογενής και καλαίσθητη. Να λοιπόν και μια πιο άντεργκράουντ πινελιά σε έναν ιστορικό οίκο που δεν σταματά να μας εκπλήσσει με τις προτάσεις του, ακόμη κι αν αυτές έρχονται πάνω σε ρόδες… 

ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ

www.sandytsantaki.com