Tι κάνουν οι Dolce&Gabbana για να προσελκύσουν πιο νεανικό κοινό;
Δεν είναι ότι το ιταλικό δίδυμο έχει παρατηρήσει τις πωλήσεις να πέφτουν. Αλλά στη μόδα δεν πρέπει να επαναπαύεσαι ποτέ, γι’αυτό και η τελευταία συλλογή των Dolce&Gabbana στο Μιλάνο τα είχε όλα: από τραπουλόχαρτα μέχρι κόκκινες καρδιές. Της Σάντυς Τσαντάκη.
Φανταστείτε λοιπόν την ίδια σκηνοθεσία, το ίδιο σενάριο και περίπου παρόμοιο καστ. Τι αλλάζει λοιπόν στη μόδα που σχεδιάζουν ο Stefana Gabbana με τον Domenico Dolce για το καλοκαίρι του 2018;
Καταρχήν τα εμπριμέ. Κάπου ανάμεσα στα φορέματα με κίνηση, στους κορσέδες, τις πλατφόρμες και τα άνιμαλ-πριντ, υπάρχει χώρος και διάθεση για παλιμπαιδισμό και χιούμορ.
Τα υφάσματα θύμισαν πίνακες ζωγραφικής, έργα τέχνης, κάτι από λαϊκή αγορά με φρούτα και λαχανικά, με μεταξωτά φορέματα και ασορτί τσάντες-φακέλους, για να φοράω Dolce και να το φωνάζω.
Mέχρι τους επόμενους έξι μήνες. Γιατί η αλήθεια είναι ότι με τόσο έντονα μοτίβα, δεν μπορείς να παίξεις και πολύ, τα βαριέσαι κι εσύ που τα φοράς.
«The Secret Show: Don’t look, don’t talk, don’t ask». Ποιο είναι το μυστικό; Οι Ιταλοί σχεδιαστές προετοίμασαν για το ίδιο 24ωρο και πριβέ επίδειξη για τις πελάτισσες τους, αλλά και το καθιερωμένο σόου για αγοραστές, δημοσιογράφους, μπλόγκερ.
Τι θα θυμόμαστε από τις εικόνες έστω; Τα λουλούδια στα μαλλιά, τις τιάρες, τα κόκκινα γυαλιά-λουλούδια, τις κάρτες Ταρό να γίνονται απαραίτητο αξεσουάρ της μόδας, την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων το καλοκαίρι του 2018. Πιες με. Φάε με. Φόρεσε με. Κοίταξε με. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά.
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ