Ο οίκος Balenciaga ντύνει (και) τους μπαμπάδες του πάρκου
Καθώς η παγκόσμια μόδα κατηγορείται διαρκώς για έλλειψη έμπνευσης και εμμονικής ανακύκλωσης, ο οίκος Balenciaga εμπνέεται για το καλοκαίρι του 2018 από τον πατέρα που πηγαίνει τα παιδιά του στο πάρκο. Tης Σάντυς Τσαντάκη.
Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε ένας νέος πατέρας και αποφάσισε να υιοθετήσει ολόκληρη την καλοκαιρινή συλλογή του αναγνωρίσιμου οίκου για να πάει τα παιδιά του στο πάρκο.
Πατέρας λοιπόν τεσσάρων κοριτσιών και σκληρά εργαζόμενος, με το ευφάνταστο μπλογκ με την εξίσου ευφάνταση ονομασία Father of Daughters και εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, ο Simon Hooper έκανε το τεστ για να αποδείξει ότι στην πραγματική ζωή κανείς δεν ντύνεται έτσι, αν δεν είναι επισήμως «θύμα» της μόδας.
Και η ετυμηγορία; Τα μοντέλα του οίκου Balenciaga παρήλασαν στην πασαρέλα με παιδιά μοντέλα και σούπερ σύνολα, και το αποτέλεσμα, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν εξαιρετικά φωτογενές. Η ουσία όμως είναι μάλλον διαφορετική.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Demna Gvasalia, θέλησε να σκηνοθετήσει και να αποτυπώσει την ίδια αίσθηση και στη διαφημιστική καμπάνια του οίκου για το καλοκαίρι που έρχεται. Με παιδιά αυτή τη φορά, αντί για κατοικίδια σαν αξεσουάρ.
Ο σχεδιαστής φαντασιώνεται τους σύγχρονους μπαμπάδες με ρούχα δανεικά από τη δεκαετία του '90, σα να πήγαιναν για ορειβασία, με υπερμεγέθη παντελόνια ή πουλόβερ και πανωφόρια, ξεβαμμένο τζιν και πόλο μπλουζάκια σε έντονες αποχρώσεις. Στολή για πασαρέλα, για μπαμπάδες του χθες, μάλλον όχι για τους 30χρονους πατεράδες του Σαββατοκύριακου που δεν θα αποχωριστούν το λευκό πουκάμισο και το τζιν τους ούτε για την πιο τρυφερή οικογενειακή selfie…
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com