Η νέα τάση στο μακιγιάζ χρησιμοποιεί παιδικά κραγιόνια
Ήταν θέμα χρόνου να δούμε παιδικά είδη ζωγραφικής να μεταλάσσονται σε προϊόντα ομορφιάς. Είδατε τη συνεργασία του Asos με την Crayola; Σου φτιάχνει η διάθεση και μόνο από τις εικόνες. Της Σάντυς Τσαντάκη.
Φανταστείτε ότι αντί για λευκό χαρτί, θα χρειαστούμε ένα πρόσωπο για καμβά.
Και τώρα που ένα e-shop με τεράστια απήχηση όπως είναι το Asos, λανσάρει μια συλλογή από 58 προϊόντα, η διαφήμιση από στόμα σε στόμα και από γραμματοκιβώτιο σε γραμματοκιβώτιο, είναι μάλλον δεδομένη.
Η ιδέα γεννήθηκε για να παίξουμε επιτέλους και να πειραματιστούμε όλες μας με το μακιγιάζ, ακόμη κι αν δεν είναι πάντοτε τέλειο το αποτέλεσμα.
Και υπάρχουν και εύστοχες ονομασίες για κάθε προϊόν, όπως Καρυοθραύστης, έτσι ώστε το παραμύθι να έχει αρχή, μέση και τέλος. Και οι υπεύθυνοι του λανσαρίσματος λένε πως είναι η πρώτη φορά που η ομορφιά όχι μόνο δεν έχει κανόνες, αλλά σχεδόν επιβάλλεται να ζωγραφίσουμε έξω από τις…γραμμές. Για τις ρυτίδες μιλάμε;
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com