Όταν η μόδα παίζει με λογότυπα
Βαρεθήκατε να βλέπετε τα ίδια και τα ίδια brands να βασιλεύουν εδώ και χρόνια στη βιτρίνα και την πασαρέλα; Eτοιμαστείτε για το επίσημο rebranding της παγκόσμιας μόδας.
Μετά τα λογότυπα στις μπλούζες και τα επαναστατικά μηνύματα, για να γίνεται η απαραίτητη πλύση εγκεφάλου, ήρθε η στιγμή να δούμε αναγραμματισμούς σε επωνυμίες που αποτελούν εδώ και δεκαετίες συνώνυμο της πολυτέλειας.
Ξεχάστε λοιπόν τον Valentino και αναζητήστε τσάντες, παλτό, ζακέτες, παπούτσια, με τα σύμφωνα μόνο VLTN, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Τι να σημαίνουν άραγε τα αρχικά BB, αν όχι Brigitte Bardot; O oίκος Balenciaga θέλησε να επαναλανσάρει με έναν έξυπνο τρόπο το λογότυπό του και να επενδύσει ρομαντικά στη μόδα των αξεσουάρ με δύο γράμματα, όπως BB και όχι CB, δηλαδή Cristobal Balenciaga.
Την αρχή είχε κάνει μάλλον ήδη ο οίκος Dior με το επαναλαμβανόμενο, σχεδόν εμμονικό CD, για να ξεσπάσει δημιουργικά στην πασαρέλα και στη βιτρίνα με λέξεις όπως J’Adior, αντί για J’Adore.
Κι αν δεν μας αρέσει τίποτε από όλα αυτά; Mπορούμε πάντοτε να δοκιμάσουμε να παίξουμε με τις δικές μας λέξεις, να τυπώσουμε τα μηνύματα που θέλουμε, να γίνουμε οι σχεδιαστές της δικής μας ζωής, έτσι για αλλαγή.
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com