Αγοράζετε καλλυντικά on line;

agorazete-kalluntika-on-line
ΠΕΜΠΤΗ, 05 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Δείτε τι λίγα κερδίζετε και πόσα πολλά χάνετε.

Στην παγκόσμια -διαδικτυακή- αγορά, όλο και περισσότερες γυναίκες ανακαλύπτουν μια ολοένα αυξανόμενη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών ομορφιάς, που προσφέρονται σε πολύ φθηνότερο κόστος. Η Estee Lalonde, Καναδέζα celebrity beauty blogger και YouTuber, εξηγεί την αλήθεια πίσω από το μύθο: «Η αγορά και απόκτηση καλλυντικών προϊόντων μέσω διαδικτύου δεν έχει καμία σχέση με τις οικονομικότερες προσφορές ενός PlayStation ή μιας φίρμας trendy αθλητικών παπουτσιών. Όταν μιλάμε για προϊόντα που έχουν άμεση επαφή με το δέρμα, η πρώτη επιλογή δεν είναι το χαμηλό κόστος, αλλά η καταλληλότητα με τον προσωπικό τύπο δέρματος και της υγείας γενικότερα. Κάτι πολύ δύσκολο», γράφει η Lalonde και εξηγεί: «Είτε πρόκειται για αγορές ενυδατικής κρέμας, είτε για προϊόντα μακιγιάζ, η ασφάλεια παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Υπάρχει το απλό θέμα ότι κάθε καλλυντικό δεν είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, φυσικού τόνου ή ιδιαίτερων αναγκών -βλέπε ακμή. Συν τοις άλλοις, η αγορά καλλυντικών on line, πιθανώς να κρύβει και άλλες παραμέτρους, οι οποίες έχουν να κάνουν με αλλεργικές αντιδράσεις. Και τότε, ποιος πληρώνει το τίμημα;».

 Αγοράζοντας καλλυντικά στο διαδίκτυο: «Το βασικό πλεονέκτημα της αγοράς online καλλυντικών είναι η φθηνότερη τιμή. Αλλά κανένα από αυτά δεν μπορείτε να τα δοκιμάστε στο δέρμα σας, μόνο αφού πειραματιστείτε μετά την αγορά», λέει η beauty blogger και αναφέρει το πιο ακραίο παράδειγμα: «Ερευνητές της αστυνομίας του Λονδίνου έκαναν αναλύσεις σε καλλυντικά που παράγονται στην Κίνα και στην ανατολική Ευρώπη, και τα οποία πωλούνται καθημερινά μέσω χιλιάδων δημοφιλών ιστοσελίδων, αποκαλύπτοντας πως τα περισσότερα δεν πληρούσαν ούτε τις πιο απλές ιατρικές πιστοποιήσεις ασφαλείας, ενώ μερικά από αυτά ήταν προϊόντα-μαϊμού».Παρ’ όλα αυτά, τα εν λόγω καλλυντικά έκαναν θραύση στις ηλεκτρονικές αγορές των γυναικών σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια την τελευταία χρονιά.

Αγοράζοντας καλλυντικά στα καταστήματα: Το κύριο πλεονέκτημα της αγοράς καλλυντικών στα beauty shops (είτε μιλάμε για το τοπικό φαρμακείο είτε ένα εξειδικευμένο κατάστημα ομορφιάς), είναι ότι μπορείτε να δοκιμάσετε επί τόπου τις φόρμουλες και τις ακριβείς αποχρώσεις που ταιριάζουν στον τύπο της επιδερμίδας σας, καθώς και να πληροφορηθείτε από τους ειδικούς για τις τυχόν παρενέργειες. «Αυτές είναι ανεκτίμητες πληροφορίες, τόσο για την προστασία του δέρματός σας όσο και για την τσέπη σας», λέει η Lalonde, συνηγορώντας σε πρόσφατη έρευνα της Nielsen στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αναφέρει ότι ανάμεσα σε 1.500 γυναίκες ηλικίας άνω των 16 ετών (οι πιο δυναμικές αγοραστικές τάσεις στη βιομηχανία ομορφιάς), περισσότερες από 1 στις 4 γυναίκες αναζητούν την αγοραστική εμπειρία στο πλαίσιο συμβουλευτικής υποστήριξης από επαγγελματίες και ειδικούς στην ομορφιά, καθώς και την εφαρμογή του προϊόντος στο δέρμα, πριν το αγοράσουν.

THE BEAUTY TEAM