Κορωνοϊός και ομορφιά: η παγκόσμια βιομηχανία δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της
Σε μια τόσο κακή συγκυρία, η παγκόσμια βιομηχανία ομορφιάς δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της.
Καθώς η κρίση που δημιουργεί ο κορονοϊός «κλείνει» ολοένα και περισσότερους πολίτες στα σπίτια τους, οι εταιρείες καλλυντικών, οι οποίες κατά κύριο λόγο κατασκευάζουν και πωλούν προϊόντα που απαιτούν υποχρεωτική επαφή των χεριών με το πρόσωπο, δείχνουν να αξιολογούν πολύ σοβαρά τις πρακτικές τους, σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύθηκε πριν λίγη ώρα στο New York Times.
-H πολυθενική Coty δημιούργησε μια διαδικτυακή «ομάδα παγκόσμιας ανταπόκρισης», ώστε να παρακολουθεί ενεργά τις κινήσεις των χρηστών προϊόντων ομορφιάς.
- H Sephora έβγαλε μια ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι η υγεία και η ασφάλεια των πελατών, των εργαζομένων και των οικογενειών τους είναι πρώτη προτεραιότητα, γι’ αυτό και επιβάλλει το κλείσιμο πολλών καταστημάτων ανά την υφήλιο μέχρι νεωτέρας.
Μένουμε σπίτι και κάνουμε beauté στο μπάνιο μαςΔείτε ακόμα
- Η Tiffany Masterson, guru της ολιστικής ομορφιάς και ιδρύτρια της Drunk Elephant (μιας από τις πιο σπουδαίες φίρμες φυσικής φροντίδας του δέρματος), ματαιώνει το λανσάρισμα νέων συλλογών για τα μαλλιά και το σώμα, που είχαν προγραμματιστεί για τον Απρίλιο, ενώ ταυτόχρονα ακύρωσε τα εγκαίνια ενός νέου καταστήματος της φίρμας της. «Η πολιτεία της Καλιφόρνιας κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης την περασμένη εβδομάδα. Συνεπικουρώ στην προσπάθεια», έγραψε στο Twitter.
- Η Credo Beauty, μια εταιρία λιανικής πώλησης που εστιάζει σε φυσικά και βιολογικά μακιγιάζ με εννέα καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες της μέχρι το τέλος Μαρτίου
- Η Gucci και οι θυγατρικές Cover Girl, Rimmel και Sally Hansen, ανακοίνωσαν από κοινού στο διαδίκτυο: «Επειδή πιστεύουμε ότι ο κορονοϊός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ευρύτερο κλάδο λιανικής πώλησης, και ειδικά των πωλήσεων μέσω Duty Free, αναστέλλουμε τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων μακιγιάζ έως τα τέλη Απριλίου».
THE BEAUTY TEAM