Ποιο καλλυντικό πουλά ένα κομμάτι κάθε 10 δευτερόλεπτα σήμερα;
Η κρέμα ματιών που απλώνεται και σε όλο το πρόσωπο, είναι η τελευταία τάση της K-Beauty που σπάει ταμεία παγκοσμίως.
Όταν μιλάμε για καινοτομίες που αφορούν στην περιποίηση της επιδερμίδας, η Ασία βρίσκεται πάντα μερικά χρόνια μπροστά. Από την εστίαση της ιαπωνικής J-Beauty στον εξαγνισμό του δέρματος με βαθύ καθαρισμό, έως τη φήμη της κορεατικής K-Beauty για πορσελάνινο δέρμα με μάσκες φύλλων, είναι γεγονός ότι αυτές οι ασιατικές τάσεις ομορφιάς εμπεριείχαν πάρα πολλά βήματα με αρκετά διαφορετικά προϊόντα, που έκαναν πολλές φορές τη ρουτίνα περιποίησης να μοιάζει με ιεροτελεστία μεν, χρονοβόρα δε.
Τώρα, μια νέα κορεατική τάση περιποίησης δέρματος προσγειώθηκε στην Ευρώπη και την Αμερική, και ακούγεται λίγο περίεργη για τα δεδομένα της K-Beauty: κρέμα ματιών… για το πρόσωπό σας. Δηλαδή με μια κίνηση, όλα τέλεια! Τώρα ξέρουμε τι σκέφτεστε: «Μήπως οι πονηροί Κορεάτες σκέφτηκαν να ρίξουν στην παγκόσμια αγορά μια φόρμουλα που εξοικονομεί απλά χρόνο ώστε να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικοί; Κι όμως, παρ’ όλο που ένα τέτοιο προϊόν ταιριάζει γάντι στις βιαστικές Ευρωπαίες και Αμερικανίδες, δεν αποτελεί εμπορικό τρικ. Φέρνει σοβαρή επιστημονική προσέγγιση στις αποσκευές του.
Το προϊόν που αγαπούν οι διάσημοι makeup artistsΔείτε ακόμα
Στην Ασία γενικότερα, η εφαρμογή κρέμας ματιών σε όλο το πρόσωπο είναι μια αυξανόμενη τάση, με τις νέες φόρμουλες να περιέχουν συνήθως δύο τύπους υαλουρονικού οξέος που επιτρέπουν βαθύτερη διείσδυση στα επιφανειακά στρώματα του δέρματος, συνδυαστικά με βιταμίνη Ε και CG (μια συνθετική μορφή βιταμίνης C) για ομοιόμορφη όψη και μεγαλύτερη φωτεινότητα, συν εκχυλίσματα καφεΐνης, φυτική γλυκερίνη και πράσινο τσάι για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος. Ό,τι ακριβώς θα θέλατε σε μια κρέμα προσώπου, την οποία, φυσικά, μπορείτε να απλώσετε και στα μάτια σας -ή το αντίστροφο.
Η κορεατική μάρκα περιποίησης δέρματος AHC-Beauty ανέδειξε για πρώτη φορά την τάση στην παγκόσμια αγορά με το Hydrating Essential Real Eye Cream for Face την περασμένη χρονιά, έπειτα από μια εντυπωσιακή πορεία δυο ετών στην Κορεατική αγορά. Η κρέμα ματιών στο πρόσωπο έγινε viral χάρη στην υπερβολικά ενεργητική διαδικτυακή «κοινότητα» της Κ-Beauty, οδηγώντας τον όμιλο L’Oreal να δημιουργήσει την δική της φόρμουλα, βλέποντας την τάση να σημειώνει εκρηκτική άνοδο στις αναζητήσεις Google καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020. Σήμερα, το Revitalift Filler Eye Cream For Face της L’Oreal, πουλά ένα σωληνάριο κάθε 10 δευτερόλεπτα παγκοσμίως.
THE BEAUTY TEAM