Αξίζουν άραγε τα λεφτά τους τα καλλυντικά που λανσάρουν οι celebrities;

aksizoun-arage-ta-lefta-tous-ta-kalluntika-pou-lansaroun-oi-celebrities
ΤΡΙΤΗ, 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Μια «ντετέκτιβ» ομορφιάς, έκανε την έρευνα και αποκαλύπτει.

Εάν κάτι αποτέλεσε το πιο πολυσυζητημένο θέμα στους κύκλους της ομορφιάς γενικά -και στο Instagam, ειδικά- το 2020, αυτό ήταν η πλημμυρίδα δημιουργίας καλλυντικών σειρών από διασημότητες της showbiz. Πολλά γνωστά πρόσωπα του σινεμά, της μουσικής, της μόδας, του μόντελινγκ και του αθλητισμού, τον τελευταίο χρόνο κυκλοφόρησαν τόσες «προσωπικές» επιλογές ομορφιάς στην αγορά, όσο ποτέ άλλοτε. Θα θυμηθούμε γρήγορα-γρήγορα το bronzer της Rihanna, τη μάσκα χειλιών της Drew Barrymore, τα αντηλιακά της Venus Williams, τη σειρά φροντίδας μαλλιών της Tracee Ellis Ross, το άρωμα της Ariana Grande, ακόμη και τη σειρά αρωμάτων σώματος και σπιτιού, που δημιούργησε ο Anthony Hopkins!  
Και ενώ είναι γεγονός ότι όλα αυτά τα προϊόντα κατασκευάστηκαν από πραγματικούς χημικούς και άλλους ειδικούς της ομορφιάς, τελικά, η εμπλοκή των διασημοτήτων στην αγορά των καλλυντικών, δίνει όντως την εγγύηση ότι αυτά τα προϊόντα είναι πραγματικά ποιοτικά, πέρα από την «υπόσχεση» του ονόματος του καθενός τους;

Η Ali Oshinsky, μια επαγγελματίας αισθητικός και ανεξάρτητη beauty editor σε γυναικεία περιοδικά των ΗΠΑ, γράφει στο Into the Gloss: 

«Θα είμαι πάντα η πρώτη που θα δοκιμάσω κάθε νέο καλλυντικό που κυκλοφορεί στην αγορά. Έτσι έχω κάνει και με όλα τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν το 2020 από A-list celebrities. Αλλά αυτό που έχω συμπεράνει είναι ότι ένα καλό και αποτελεσματικό προϊόν φροντίδας, περιποίησης ή ευεξίας, δεν πρέπει να το “ζυγίζουμε” -και να το επιλέγουμε- με βάση την “επωνυμία” του. Tα πραγματικά καλά καλλυντικά αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους πέρα από αυτό το σημείο. Και, πιστέψτε με, σχεδόν όλες οι φόρμουλες ομορφιάς που κυκλοφορούν οι celebrities, είναι πιστά αντίγραφα παλαιότερων συνθέσεων επώνυμων οίκων και εργαστηρίων καλλυντικών. Μπορεί να είναι το ίδιο καλά, και αρκούντως πιστοποιημένα. Αλλά σίγουρα, είναι πολύ πιο  εμπορευματοποιημένα, χάρη στην αίγλη που προσφέρει το όνομά τους. Αντί οι διασημότητες να συνεχίσουν να κάνουν ό, τι έκαναν πριν από το 2020 στο επαγγελματικό τους αντικείμενο, ή, έστω, να δημιουργήσουν μια άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα στον κόσμο με περισσότερα οφέλη στον κοινωνικό ιστό, προτιμούν να δώσουν περισσότερη λάμψη στο όνομά τους και υψηλότερα κέρδη στον τραπεζικό τους λογαριασμό –έστω και εάν έτσι συντηρούν ολόκληρες οικογένειες makeup artists, hair stylists, χημικών, δερματολόγων, πλαστικών χειρουργών, διαφημιστών και influencers, οι οποίοι συμβάλλουν σ’ αυτή την “καλλυντική συμφωνία” των πολλών εκατομμυρίων δολαρίων ή ευρώ». 

Η Oshinsky, συμπληρώνει το άρθρο της με δυο επιτυχημένες μεταφορές: «Τα μακαρόνια που ρίχνεις στον τοίχο για να δεις εάν έχουν βράσει, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι μακαρόνια που έχουν τις ιδανικές θρεπτικές ή γευστικές αξίες για τον οργανισμό σου. Τα πολυδιαφημισμένα “καλλυντικά σπαγγέτι” των επωνύμων μπορεί κάποιες φορές να είναι λαχταριστά, όμορφα, χαρούμενα, μπορεί και νόστιμα, αλλά, εντέλει αξίζουν τα λεφτά τους; Να το πω και αλλιώς: Πόσα χρόνια απαιτούνται για την ζύμωση, απόσταξη και ωρίμανση ενός αληθινά καλού, ακριβού και ποιοτικού ουίσκι; Το λιγότερο, 3 χρόνια. Σε πόσες μέρες παρασκευάζεται μια σπιτική, αλλά αρκούντως ποιοτική μπύρα; Μέσα σε 3 έως 5 ημέρες». 

THE BEAUTY TEAM