Η μόδα στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού
Η Swarovski Hellas στηρίζει τον αγώνα υπέρ της πρόληψης του καρκίνου του μαστού.
Η Swarovski Hellas με το μήνυμα «Αγγίξτε τ’ άστρα, με ένα λαμπερό προϊόν και μία καλή πράξη» στηρίζει ενεργά την εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Μαστού», τονίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να γίνουν έμπρακτα αρωγοί.
Για όλο το μήνα Οκτώβριο, με κάθε αγορά ενός βραχιολιού ή κολιέ από τη σειρά Stardust, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για να ενισχύσει τους σκοπούς του μη κερδοσκοπικού οργανισμού "Στόχος-Πρόληψη" και την παροχή δωρεάν προληπτικών εξετάσεων για γυναίκες σε οικονομική δυσπραγία. Επιπλέον, η Swarovski Hellas αφιερώνει τις εξωτερικές βιτρίνες όλου του δικτύου καταστημάτων της σε αυτό το σκοπό, δημιουργώντας έναν ειδικά σχεδιασμένο, λαμπερό στόχο για την καλύτερη προβολή της ενέργειας αυτής.
Αντίστοιχα η ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη» δημιουργεί σε συνεργασία με τη Swarovski το νέο T-shirt που έγινε θεσμός, διακοσμημένο με μοναδικά κρύσταλλα Swarovski. Το T-shirt θα διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης, για την επιπλέον ενίσχυση του σκοπού.
Η Έλενα Γεωργανά, Γενική Διευθύντρια της Swarovski Hellas, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό "Στόχος-Πρόληψη" έχει σκοπό την ενίσχυση του έργου του συλλόγου για την ενημέρωση των γυναικών σχετικά με τον καρκίνο του μαστού. Μέσα από μία σειρά διαφορετικών ενεργειών το μήνα Οκτώβριο, θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους να συμβάλλουν σε αυτό το σπουδαίο σκοπό. Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες και να συμβάλλουμε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων ενάντια σε μία μάχη που μπορεί να κερδηθεί με την έγκαιρη διάγνωση.».
Ποιά είναι η ΜΚΟ "Στόχος-Πρόληψη"
Τα 14 τελευταία χρόνια που ο «Στόχος-Πρόληψη» δραστηριοποιείται στην Ελλάδα κατόρθωσε να κάνει σε Πανελλαδικό επίπεδο την πρόληψη τρόπο ζωής. Συγκεκριμένα:
1.500.000 Ενημερωθήκαν για την Πρόληψη του Καρκίνου του Μαστού
7.000 Έκαναν Δωρεάν Κλινικό Έλεγχο Μαστού
22.000 Έκαναν Δωρεάν Μαστογραφία
27.000 Έμαθαν για την αξία της γυμναστικής στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού
Η Εκστρατεία αξιοποιεί την θέληση για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο μέσα από το χώρο της μόδας. Η διεθνή αυτή καμπάνια σκοπό έχει την επιμόρφωση του γυναικείου πληθυσμού για την αξία της πρόληψης του καρκίνου του μαστού. Σημαντικές προσωπικότητες δωρίζουν την εικόνα τους στην Εκστρατεία. Όλες ως πρέσβειρες ομορφιάς και υγείας διαδίδουν παντού το μήνυμα της έγκαιρης πρόληψης. Από τις συνεντεύξεις, τις φωτογραφίσεις και τις επιδείξεις, η πρόληψη τάση, οι προκαταλήψεις καταρρέουν και ο κόσμος στρατεύεται με στόχο τη ζωή. Η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» ξεκίνησε πριν 20 χρόνια στην Αμερική. Εμπνευστής αυτής είναι ο διάσημος σχεδιαστής μόδας Ralph Lauren ο οποίος δημιούργησε το λογότυπο «Στόχος» και το δώρισε στο σύλλογο Αμερικάνων σχεδιαστών προκειμένου να συγκεντρώνονται χρήματα για την πρόληψη της νόσου.