Το Hilton Αθηνών γίνεται ροζ για καλό σκοπό

ksenodoxeio-hilton
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

Στις 19 Οκτωβρίου τo κτίριο του ξενοδοχείου Hilton Αθηνών φωταγωγείται σε ροζ χρώμα συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies.

Ένα από τα πιο μεγάλα και πολυτελή ξενοδοχεία-ορόσημα της Αθήνας στις 19 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σύμβολο ελπίδας και θα μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στο κοινό της Αθήνας.

Kάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές.

Το Hilton Αθηνών δεν είναι απλά ένα ξενοδοχείο, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής, επιχειρηματικής, αλλά και πολιτιστικής ζωής της πόλης. Ήταν το πρώτο παράρτημα διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας που άνοιξε ποτέ στην Αθήνα, ένα πρωτοφανές σε μέγεθος και πολυτέλεια ξενοδοχείο, που σηματοδότησε μια νέα εποχή ευημερίας και ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό. Βρέθηκε ανάμεσα στα κτίρια που καθόρισαν την αρχιτεκτονική αισθητική της δεκαετίας του ’60 συνδυάζοντας την επιβλητική μεγαλοπρέπεια με την αρχαιοελληνική λιτή γραμμή και τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα με έντονα ελληνικά στοιχεία, όπως τη χρήση του Πεντελικού μαρμάρου και τις μνημειώδεις ανάγλυφες συνθέσεις του ζωγράφου Γιάννη Μόραλη με την αρχαϊκή τους θεματολογία.

Το ξενοδοχείο θα φωταγωγηθεί και θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Ε.Μ.Ε.Ι.Σ, ενός δικτύου εθελοντών γιατρών που χειρουργούν οικονομικά αδύναμες και ανασφάλιστες γυναίκες με καρκίνο του μαστού.

Διαγωνισμός #PinkHilton

Από τις 19 έως και τις 25 Οκτωβρίου κάντε viral το μήνυμα της Εκστρατείας ανεβάζοντας φωτογραφίες του φωταγωγημένου HILTON στο Instagram με #PinkHilton. Τρεις τυχεροί ανάμεσα στις πιο ιδιαίτερες, όμορφες, καλλιτεχνικές και πιο… «PINK» φωτογραφίες θα κερδίσουν από: 1ο βραβείο: μία black ετήσια συνδρομή στο Hiltonia Spa που περιλαμβάνει χρήση γυμναστηρίου, εσωτερικής κι εξωτερικής πισίνας, σάουνας, χαμάμ και υδρομασάζ, 2ο βραβείο: μία διανυκτέρευση σε junior σουίτα για δύο άτομα με πρωινό, 3ο βραβείο: ένα δείπνο για δύο άτομα στο Galaxy Bar & Restaurant.

Επιπλέον, όλοι οι νικητές θα λάβουν ένα πλήρες σετ με όλα τα απαραίτητα καλλυντικά από την Estee Lauder (καθαρισμός προσώπου, ορός, κρέμα ματιών, κρέμα ημέρας, κραγιόν, ρουζ, σκιές, μάσκαρα, άρωμα).

Τέλος μπορείτε να προσθέτετε για κάθε post στο Instagram το #BCAstrength, όπου από 1η Οκτωβρίου του 2015 μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016, η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά πάνω από 500 ωρών έρευνας ($25,000) μέσω της υποστήριξης της παγκόσμιας διαδικτυακής κοινότητας.

Πληροφορίες: www.bcacampaign.com