Πες το κι εσύ με ένα σλόγκαν, μπορείς
Οι λέξεις μπερδεύονται, γίνονται πολυτελή λογότυπα, παίζουν με το βλέμμα, φλερτάρουν με το ύφασμα. Τώρα που τα μπλουζάκια με νόημα έγιναν ξανά της μόδας, μήπως να μάθουμε και πώς να τα φοράμε; Aλλά και τι θέλουμε να πούμε; Της Σάντυς Τσαντάκη.
Φώναξε το
Σε άλλους αρέσουν τα λογότυπα, οι επωνυμίες, τα κραυγαλέα σηματάκια, προκειμένου να αποκαλύπτουν με μια πρώτη ματιά ποιος είναι ο σχεδιαστής που τους αρέσει, και κυρίως, πόσα χρήματα ξόδεψαν για να αποκτήσουν το συγκεκριμένο ρούχο.
Κινούμενες διαφημίσεις
Όμως υπάρχει και η άλλη φιλοσοφία. Εκείνη που δεν αποκαλύπτουμε τίποτα από φίρμες, όπως συνέβαινε στη δεκαετία του '80 και του '90, που άνδρες και γυναίκες κυκλοφορούσαν στον δρόμο σαν κινούμενες διαφημίσεις, και να προτιμήσουμε την ποίηση. Λέξεις. Φράσεις. Προτάσεις που για κάποιο λόγο μας εμπνέουν και μπορεί να εμπνεύσουν και κάποιον άλλον.
slogan
Μίνι χαϊκού στη μόδα.
Ή κάπως έτσι. Ανάρπαστο μαθαίνουμε ότι έχει γίνει το μπλουζάκι από τον οίκο Gucci με το λογότυπο μπροστά που μοιάζει δανεικό από άλλη δεκαετία. Πώς θα το φορέσουμε με τόσο κρύο; Mε ζιβάγκο από μέσα ή με τζάκετ με επένδυση.
Έρχονται καλύτερες ημέρες
Για το καλοκαίρι του 2017, που δεν θα χρειαζόμαστε τίποτα για να το καλύψουμε, θα έχουμε προετοιμαστεί αλλιώς. Ο αυτοσαρκασμός είναι στο πρόγραμμα. Τίποτα χυδαίο ή προκλητικό. Μας αρέσουν τα μπλουζάκια με συγκροτήματα, ιδανικά σε μαύρο, από Ramones μέχρι Rolling Stones, με τζιν ή δερμάτινο παντελόνι. Το πιο αγαπημένο μου; «We should all be feminists». Μπορούμε να το τυπώσουμε και μόνοι μας. Φοριέται πολύ τις τελευταίες ημέρες, μετά την ορκωμοσία του Donald Trump. Τυχαίο;
Σάντυ Τσαντάκη
www.sandytsantaki.com
www.thesandytimes.gr
www.sandytimes.gr