Έξαλλοι οι Matthew McConaughey και Anne Hathaway για τη μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία τους
Το «Νησί της απολάνησης» που σκηνοθέτησε ο δημιουργός του «Peaky Blinders» έπεσε θύμα αρνητικών κριτικών, ισχυρίζεται η εταιρεία διανομής.
Η νέα ταινία των βραβευμένων με Όσκαρ, Matthew McConaughey και Anne Hathaway, με τίτλο «Το νησί της αποπλάνησης» που σκηνοθέτησε ο Steven Knight είναι ίσως η μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία των δύο ηθοποιών. Πέραν των κακών κριτικών, η ταινία απέτυχε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου, αφού οι εισπράξεις κυμάνθηκαν στα 4,4 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο Σαββατοκύριακο από την κυκλοφορία της.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Deadline, οι ηθοποιοί και ο σκηνοθέτης είναι προβληματισμένοι με την εταιρεία διανομής της ταινίας, Aviron Pictures, λόγω της ανύπαρκτης, ουσιαστικά, διαφημιστικής καμπάνιας. Συνολικά προβλήθηκαν εννέα τηλεοπτικά σποτ για την ταινία σε ώρες που δεν βοήθησαν καθόλου για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.
Το άρθρο σημειώνει χαρακτηριστικά πως ο McConaughey είναι έξαλλος με την Aviron Pictures και θεωρεί πως τον «κορόιδεψαν» σχετικά με τη προώθηση της ταινίας που του είχαν υποσχεθεί. Η Aviron αρχικά αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση, όμως στη συνέχεια εξέδωσε μια ανακοίνωση εξηγώντας πως ο λόγος που περιορίστηκε η διαφημιστική καμπάνια ήταν οι χαμηλές βαθμολογίες σε ιστοσελίδες κριτικών όπως το Rotten Tomatoes (23%) και το CinemaScore (D+).
«Είχαμε τις καλύτερες προθέσεις για το “Νησί της αποπλάνησης”. Ήμασταν ενθουσιασμένοι για την ευκαιρία να κυκλοφορήσουμε αυτή τη μοναδικά πρωτότυπη ταινία και να δουλέψουμε με ένα τόσο λαμπρό καστ και ταλαντούχους κινηματογραφιστές. Όσο και να αγαπάμε αυτήν την ταινία και ακόμα ελπίζουμε να βρει το κοινό της, δυστυχώς τα δεδομένα έδειξαν πως δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις αρχικές προσδοκίες μας, οπότε προσαρμόσαμε αναλόγως το μπάτζετ μας και τις τακτικές marketing» αναφέρει η ανακοίνωση.
Στη συνέχεια η Aviron σχολιάζει πως ανεξάρτητα από τα έξοδα, είναι «σχεδόν αδύνατον» για μια ταινία να ξεπεράσει μια κριτική 23% στο Rotten Tomatoes και D+ στο CinemaScore. Συνεπώς η εταιρεία πιστεύει πως θα ήταν ανεύθυνο προς τους εταίρους της να επενδύσει περισσότερο στην ταινία, τονίζοντας πως κάτι τέτοιο «δεν θα ήταν επιχειρηματικά ορθό για έναν ανεξάρτητο διανομέα».