Όταν οι σταρ κάνουν …διακοπή για διαφημίσεις
Ξεχάστε για λίγο τα μοντέλα και υποδεχτείτε ηθοποιούς, τραγουδιστές, αθλητές, που φωτογραφίζονται για να συνδέσουν το όνομα τους με ένα ή περισσότερα προϊόντα. Από πότε ξεκινάει αυτή η σχέση αγάπης και πάθους, ομορφιάς και διαφήμισης; της Σάντυς Τσαντάκη
Δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα, ούτε τους λείπει η προβολή. Κι όμως όλο και περισσότεροι σταρ φλερτάρουν με τον κόσμο της διαφήμισης, ηθοποιοί που λένε όχι σε κινηματογραφικούς παραγωγούς, ακριβοπληρωμένες τραγουδίστριες και ηθοποιοί όπως η Jennifer Lopez που δεν προλαβαίνουν να διαβάζουν σενάρια και να αποστηθίζουν ρόλους, αθλητές, τηλεπαρουσιαστές, σκηνοθέτες.
Στον κόσμο της ομορφιάς, η διαφήμιση αποτελεί συνώνυμο της υπερπαραγωγής καθώς απαιτούνται συχνά οι ίδιοι άνθρωποι, τα ίδια στούντιο, όλα τα μέσα που θα έβλεπε κανείς και στο γύρισμα μιας ταινίας του Χόλιγουντ. Όλα ξεκινούν μέσα σε μια ατμόσφαιρα απόλυτης μυστικοπάθειας. Το εμπάργκο επιβάλλεται για να διατηρηθεί το σασπένς. Κανένας οίκος δεν ανοίγει τα χαρτιά του.
Ο κινηματογράφος φλερτάρει χρόνια τώρα με τη μόδα. Και ο αθλητισμός. Από τον David Beckham μέχρι την Catherine Deneuve και από τον Adrien Brody μέχρι την Jennifer Lawrence. Σαμπουάν, αρώματα, κραγιόν, ρουζ...
Η διαφήμιση παραμένει γένους θηλυκού. Όλες, από την Elizabeth Taylor μέχρι την Audrey Hepburn και την Jane Fonda, έχουν ενδώσει στον χορό των δισεκατομμυρίων. Δεν αρκεί πλέον να έχεις ένα τέλειο πρόσωπο. Πρέπει να είναι και αναγνωρίσιμο για να «πουλάει».
Όταν θέλεις να πουλήσεις ένα θαύμα σε εκατομμύρια γυναίκες, ένα διάσημο πρόσωπο σίγουρα βοηθάει. Σκεφθείτε μόνο την Μarilyn με το Chanel Νο 5. Ακολουθώντας τα βήματα διαφόρων σταρ του Χόλιγουντ του παρελθόντος, όλο και περισσότερες πρωταγωνίστριες της μεγάλης οθόνης λένε ναι στη διαφήμιση, αντικαθιστώντας ακριβοπληρωμένα μοντέλα. Αναζητώντας τη νέα Marilyn...
Σάντυ Τσαντάκη