Φαντασμαγορικό φινάλε για την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Με το μοναδικό show του Πάρη Βαλταδώρου.
Η 36η Εβδομάδα Μόδας, Athens Fashion Week, έριξε αυλαία με ένα ανεπανάληπτο fashion show του επιτυχημένου σχεδιαστή Πάρη Βαλταδώρου, σε μία ιδιαίτερα όμορφη τοποθεσία στη Γλυφάδα, στο 91 Private Club. Το εντυπωσιακό show ανέδειξε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία της μόδας, προσφέροντας στους εκλεκτούς παρευρισκόμενους μία μοναδική εμπειρία.
Με κυρίαρχο στοιχείο το παιχνίδι με τα βολάν, τις λαμπερές παγιέτες και τις εντυπωσιακές λάμψεις, ο Πάρης Βαλταδώρος παρουσίασε τη συλλογή “Lagoon” που συνδύαζε τη θηλυκότητα με την τολμηρότητα, δίνοντας ένα ξεχωριστο αποτέλεσμα. Κάθε δημιουργία του ήταν μια μικρή ιστορία, γεμάτη φαντασία και εκρηκτικότητα. Η προσέλευση του κόσμου με πλήθος επωνύμων, influencers, fashion editors, δημοσιογράφων και προσώπων της Αθηναϊκής (και όχι μόνο) σόου μπιζ να δίνουν το παρόν και να χειροκροτούν με ενθουσιασμό.
Η τοποθεσία που πραγματοποιήθηκε το fashion show ανάμεσα στα minimal bungalows, την λίμνη και το υπέροχα σχεδιασμένο land-scaping έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο και ανέδειξε ακόμη περισσότερο τις δημιουργίες του σχεδιαστή, συνδυάζοντας τη λαμπρότητα με την κομψότητα.
Το show του Πάρη Βαλταδώρου και η παρουσίαση της συλλογής “Lagoon”, δεν ήταν απλώς ένα fashion show, αλλά μια πραγματική γιορτή της δημιουργικότητας και της σύγχρονης ελληνικής μόδας. Καταχειροκροτήθηκε για τη φαντασία και την εκλεπτυσμένη αισθητική του, “κλείνοντας” έτσι με ένα μοναδικό τρόπο την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week.

Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Έτσι, την 6η μέρα της Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, τίμησαν με την παρουσία τους και εκπρόσωποι από το L’Officiel Arabia, το Harper’s Bazaar Serbia και το Harper’s Bazaar Italy, το αγγλικό Voir Fashion Magazine, αλλά και buyers από το Παρίσι, και πιο συγκεκριμένα από το Bagur showroom στη Γαλλία, στην Ν. Υόρκη και με συνεργασίες στη Μέση Ανατολή, όπως επίσης και από το Clothes Agency, France & UK. Επίσης, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από την TRANOI, France.
Πολλοί επώνυμοι ήταν που τίμησαν με την παρουσία τους το λαμπερό show της 6ης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, όπως: Πέγκυ Ζήνα, Μελίνα Ασλανίδου, Ζέτα Δούκα, Σούλα Λιάκου, Ραμόνα Βλαντή, Γιάννης Πλούταρχος με τη σύζυγό του, Κατερίνα Κακοσαίου, Άντζελα Δημητρίου, Σάρα Εσκενάζυ. Ελίζαμπεθ Ελέτσι, Σπύρος Μπιμπίλας, Ελένη Χατζίδου, Κατερίνα Στικούδη, Shaya Hansen, Δέσποινα Μοιραράκη, Μαρίνα Σταυράκη κ.α.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.
Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια είναι η Σίβυλλα Βασιάδη.