Πώς να γίνετε μια επιτυχημένη beauty blogger!

beauty-blog-gunaika-omorfia
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

Ίσως είναι η καλύτερη ιδέα για να αξιοποιήσετε το χρόνο σας μέσα στο σπίτι με τον πιο χρήσιμο και δημιουργικό τρόπο.

Αν αγαπάτε πολύ τα καλλυντικά και τις ρουτίνες ομορφιάς και αισθάνεστε πως έχετε αποκτήσει μεγάλη εμπειρία σχετικά με τη φροντίδα του δέρματος, την περιποίηση των μαλλιών και των νυχιών, το μακιγιάζ, τις αυτοσχέδιες κούρες και μάσκες ομορφιάς, και επιθυμείτε διακαώς να μοιραστείτε τις γνώσεις ή τους πειραματισμούς σας με τον υπόλοιπο κόσμο, μήπως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνετε influencer; Με δεδομένο ότι αυτή τη συγκεκριμένη περίοδο όλοι μένουν σπίτι -ίσως και αρκετούς μήνες ακόμη-, και αναζητούν όλες τις πληροφορίες και τις συμβουλές ομορφιάς μόνο μέσω διαδικτύου, ναι, μπορείτε να γίνετε μια επιτυχημένη beauty blogger. Αρκεί να διαθέτετε δυο ακόμη χαρίσματα: Πρώτον, μια σχετική άνεση στο χειρισμό του υπολογιστή και των ψηφιακών εφαρμογών του διαδικτύου που διατίθενται για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας blog, και δεύτερον, καλή και εμπνευσμένη γραφή.

 Το καλύτερο από όλα είναι ότι μπορεί από το πουθενά, να βρεθείτε να κερδίζετε και χρήματα από αυτή την ασχολία σας -πέρα από τη φήμη σας στο στενό ή ευρύτερο κύκλο σας. Όλα ωραία, λοιπόν, αλλά πώς ξεκινάτε; Δείτε τι συμβουλεύει η Gemma Carey, μια Βρετανίδα beauty maniac, η οποία ξεκίνησε την καριέρα της πριν από τέσσερα με ένα απλό blog ομορφιάς και σήμερα ηγείται μιας διεθνούς ομάδας beauty influencers (Glow Communications), η οποία εκπαιδεύει επαγγελματίες  -και μη- της ομορφιάς στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Φτιάξτε ένα προφίλ που αντικατροπτίζει άμεσα τον εαυτό σας: Ίσως να ανήκετε στην κατηγορία των «ειδημόνων» περί της αίγλης των καλλυντικών πολυτελείας και του ευφάνταστου μακιγιάζ, ή να προτιμάτε τις φυσικές μεθόδους περιποίησης και φροντίδας του δέρματος. Μπορεί πιθανώς να έχετε αποκομίσει γνώσεις από τη μαμά ή τη γιαγιά σας σχετικά με συμβουλές αντιγήρανσης. Ό,τι και αν πρεσβεύει η beauty ιδιοσυγκρασία σας, μείνετε σταθερά εκεί.

«Στον ψηφιακό κόσμο της ομορφιάς υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικοί δρόμοι για να ακολουθήσει κάποιος. Ωστόσο, το mix & match, δηλαδή, το να συμπεριλάβετε στο ιστολόγιό σας όποια τάση κυκλοφορεί χωρίς καν να τη έχετε βιώσει, θα σας βγάλει από νωρίς εκτός συναγωνισμού», λέει η Carey, και συμβουλεύει: «Προσδιορίστε εξαρχής τι πρεσβεύετε, ώστε να ξέρουν οι ακόλουθοί σας τι να περιμένουν από εσάς και να σας εκτιμούν γι’ αυτό που γράφετε».

Επιλέξτε το target group σας: «Πριν αρχίσετε να πληκτρολογείτε και να ανεβάζετε εικόνες ή βίντεο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε ποιο κοινό θέλετε να απευθυνθείτε -είτε αυτό έχει να κάνει με την ηλικία, είτε με την οικονομική κατάσταση, είτε με τις προσωπικές ανάγκες ομορφιάς», λέει η Carey, και εξηγεί:

«Ο σαφής προσδιορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεστε, μπορεί από τη μια να σημαίνει λιγότερους αποδέκτες, αλλά απ’ την άλλη, επικεντρώνει όλες τις εταιρείες καλλυντικών στο προφίλ του blog σας (ζήτω τα google-analytics!)».

Η δέσμευσή σας είναι καθοριστικής σημασίας: Όπως συμβαίνει και με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, έτσι ισχύει και με το ιστολόγιό σας. «Η επιμονή χτίζει τη φήμη και φέρνει το κέρδος. Πράγμα που σημαίνει ότι όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνετε στην ανανέωση των σελίδων σας, τόσο μεγαλύτερο και το ενδιαφέρον του κοινού στο οποίο απευθύνεστε», λέει η Carey. «Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο σε καθημερινή βάση αναρτώντας περιεχόμενο, που θα κρατά τις ακολούθους σας σε διαρκή ανάγκη να επισκεφθούν το blog σας», προσθέτει.

Περισσότερη ποιότητα -και όχι κατ’ ανάγκη ποσότητα: «Είναι σημαντικό να παράγετε περιεχόμενο δουλεμένο, καλά τεκμηριωμένο, και όχι αντιγραμμένο. Αυτό απαιτεί πολλή σκέψη και επεξεργασία, αλλά είναι αυτό που κάνει τα λίγα καλά blogs να ξεχωρίζουν από το σωρό», συμβουλεύει η Carey και εξηγεί: «Λίγα πράγματα και καλά είναι πολύ καλύτερα από πολλά και αδιάφορα. Τα Google analytics μπορούν να σας απογειώσουν το blog ακόμη και με μια to-the-point ανάρτηση τη βdομάδα».

Συνεργαστείτε και διαδράστε για να ακουστείτε περισσότερο: «Στείλτε πολλά e-mail σε εταιρείες καλλυντικών που ταιριάζουν στο προφίλ σας για να εξάψετε το ενδιαφέρον τους. Αναρτήστε καθημερινά στους λογαριασμούς σας σε Facebook και Instagram το υλικό που ανεβάζετε στο blog, ζητώντας από τους ακόλουθούς σας να σχολιάσουν τις συμβουλές σας και να τις κοινοποιήσουν. Απαντήστε σε κάθε θετικό ή αρνητικό σχόλιο, δικαιολογώντας πάντα τη θέση σας. Εάν αυτές οι διαδραστικές επαφές λαμβάνουν αρκετής προσοχής από το κοινό σας, μπορεί να προσεγγιστούν εξίσου καλά και από τους οίκους ομορφιάς που θέλετε να πρεσβεύετε. Η υπομονή είναι το κλειδί, για μια πολύ κερδοφόρα επένδυση!», τονίζει η Carey.

THE BEAUTY TEAM